۰
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

کسانی که اطلاعات مردم را در اختیار دارند باید تابع دستورالعمل‌ها ایمنی خود را تقویت کنند

وزیر کشور به هک شدن یک اپلیکیشن ایرانی واکنش نشان داد و گفت: اخیرا این اتفاق برای یکی از اپلیکیشن‌ها افتاد که اتفاق خوبی هم نبود. این اپلیکیشن هم تایید کرد. باید حتما این را پیش‌بینی کنند که ایمنی داده‌ها که داده‌های مردم هست به خوبی حفاظت شود.
کسانی که اطلاعات مردم را در اختیار دارند باید تابع دستورالعمل‌ها ایمنی خود را تقویت کنند

به گزارش مردم سالاری آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره هک شدن یک اپلیکیشن ایرانی گفت: دستگاه‌هایی که موظف هستند با موضوع هک‌های سایبری برخورد کنند و امنیت سایبری را دنبال کنند بیشتر  مسئولیت دارند که چند دستگاه در این موضوع درگیر هستند؛ هم افتا مسئولیت دارد، در حوزه‌هایی سازمان پدافند غیرعامل و وزارت ارتباطات و دستگاه‌های دیگر مسئول هستند.

وی افزود: البته این دستگاه‌ها دستور لازم می‌دهند و راهنمایی می‌کنند مهم این است کسانی که اطلاعات را در اختیار دارند تابع دستورالعمل‌ها خود را تقویت کنند و ایمنی اطلاعاتی که نزدشان هست را تامین کنند.

وزیر کشور یادآور شد: اخیرا این اتفاق برای یکی از اپلیکیشن‌ها افتاد که اتفاق خوبی هم نبود. این اپلیکیشن هم تایید کرد. باید حتما این را پیش‌بینی کنند که ایمنی داده‌ها که داده‌های مردم هست به خوبی حفاظت شود. این حتما کار لازمی برای تحکیم ایمنی که باید صورت گیرد، است.

کد مطلب: 209238
برچسب ها: وزیر کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *