۰
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

رئیسی: یقین بدانید ابتکار عمل در دست نیروهای مسلح ماست

حاج قاسم داعش را در منطقه نابود کرد
​​​​​​​ رئیسی با بیان اینکه حاج قاسم داعش را در منطقه نابود کرد و امنیت را در منطقه برقرار کرد، تصریح کرد: نقشه آمریکایی برای تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم بر آب شد.
رئیسی: یقین بدانید ابتکار عمل در دست نیروهای مسلح ماست

تسنیم نوشت:
سیدابراهیم رئیسی در اجتماع مردمی گرامیداشت و وداع با پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که در مصلی بزرگ امام علیه السلام شهر کرمان برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان بی‌دفاع و زائران دلباخته اسطوره فراموش نشدنی تاریخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، این اقدام را جنایت ایران ستیزان و عمال ترور و سیاهی عنوان کردو اظهار داشت: این مجلس، مجلس بسیار محترمی در محضر مقدس شهیدان، خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و در کنار قدم های مجروح و آسب دیده از ظلم دشمنان و عداوت اعدا و شرارت اشرار هستیم

وی با بیان اینکه مردم استان کرمان مردمی با بصیرت، انقلابی، در صحنه و مردمی که در عرصه های مختلف هستند که به خوبی در آزمون ها درخشیدند، افزود: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی افتخاری است که نه فقط برای کرمانی‌ها بلکه برای ایران عزیز ما و برای همه امت اسلامی است، اما چرا حقد و کینه دشمنان نسبت به سردار و سلیمانی تا این حد است؟ نسبت به عکس او چرا؟ نسب به مزار او چرا؟ نسبت به زائر او چرا؟

وی با طرح این سئوال که چرا دشمنان نسبت زائر، عکس، تصویر و ... حاج قاسم این همه کینه دارند، گفت: دشمن می‌خواست بعد از شکل‌گیری اسرائیل و ۷۵ سال ظلم، کار دیگری را آغاز کند.اسرائیل سرزمینی است که به عنوان دفاع از یهود شکل گرفت. دشمن می‌خواست در عراق و سوریه داعش را با عنوان خلافت اسلامی حاکم کند.

وی با بیان اینکه امروز صدمین روز استقامت مردم فلسطین است، افزود: نیروی مقاومتی که قدرت هوایی و دریایی ندارد و قدرت کوچ زمینی دارد، اسرائیل در برابر این نیرو مستاصل شده است. همین امروز فلسطین پیروز میدان است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم داعش را در منطقه نابود کرد و امنیت را در منطقه برقرار کرد، تصریح کرد: نقشه آمریکایی برای تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم بر آب شد و حاج قاسم زیر میز زد. لذا آمریکا آمریکا از زائران او کینه به دل دارند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم تولید قدرت کرد، گفت: مردم همیشه صحنه ایران اسلامی مهمترین مولفه قدرت در ایران اسلامی محسوب می‌شوند؛ دشمن قدرت ایران دیده و تجربه کرده است؛ در این قضایا به مردم اطمینان می‌دهم‌ و یقین بدانید ابتکار عمل در دست نیروهای مسلح ماست و زمان و مکان را نیروهای مسلح ما تعیین خواهند کرد.

کد مطلب: 209356
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *