۱
۲
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۱

قهرمان کاراته جهان برای درمان پای مصدومش پول ندارد

مهدی زاده: مسئولان استان قم دو ماه است برای استفاده من از استخر نامه نگاری می کنند!
مراسم استقبال از امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان
مراسم استقبال از امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان

با گذشت حدود دو ماه از قهرمانی "امیر مهدی زاده" در مسابقات کاراته قهرمانی جهان، نه وزارت ورزش و نه فدراسیون کاراته از این قهرمان قمی تقدیر نکرده اند و این درحالی است که وی برای عمل جراحی پای خود به شش میلیون تومان پول نیاز دارد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، پیش از اعزام تیم ملی کاراته به رقابتهای جهانی فرانسه، مسئولان وقت فدراسیون اعلام کردند به نفراتی که موفق به کسب مدال طلا شوند، مبلغ ۲۰ میلیون تومان پاداش خواهند داد. در پایان این مسابقات مهدی زاده نشان طلای وزن ۶۰- کیلوگرم را به دست آورد تا کاراته کشورمان پس از شش سال رنگ مدال طلای جهانی را ببیند. با این حال و علیرغم کسب این مدال با ارزش برای کاراته ایران و بعد از گذشت دو ماه از پایان رقابتهای جهانی پاریس، هنوز نه فدراسیون کاراته و نه وزارت ورزش و جوانان از مهدی زاده تقدیر نکرده اند. البته نام این قهرمان با اخلاق در لیست قهرمانانی است که جهت دریافت پاداش به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده یا خواهد شد. با این حال گردانندگان کنونی فدراسیون کاراته هنوز به قول خود مبنی بر پرداخت ۲۰ میلیون تومان به دارندگان مدال طلای جهان عمل نکرده اند که شاید در توجیه این بدقولی خود بگویند این وعده در زمان متولیان قبلی فدراسیون است که البته امیدواریم این گونه نباشد! درهمین رابطه مهدی زاده دیروز گفت: قرار است روز سه شنبه ( ۱۰ بهمن ) پایم را جراحی کنم، اما برای این کار پولی ندارم. چون هزینه آن شش میلیون تومان است.وی درمورد بد قولی مسئولان فدراسیون کاراته درخصوص عدم پرداخت پاداش قهرمانی اش در مسابقات جهانی خاطر نشان کرد: آنها می گویند پول نداریم. خب مگر من برای فدراسیون و کاراته کشورم افتخار آفرینی نکرده ام؟ مگر پرچم مقدس ایران را در رقابتهای مهمی چون قهرمانی جهان بالا نبرده ام؟ قهرمان کاراته دنیا از مسئولان استان قم نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: آنها هم هیچ کمک و حمایتی از من نکرده و حتی یک استخرهم هماهنگ نکردند تا در آنجا آب درمانی کنم! مهدی زاده ادامه داد: از مدیران استانم حداقل این انتظار را دارم که از من حمایت کنند. جالب است آنها برای استفاده من از استخر گفتند باید نامه نگاری شود! آیا استفاده یک قهرمان جهان از استخر به نامه نگاری احتیاج دارد و آیا برای همان نامه نگاری هم باید دو ماه منتظر بمانم؟! وی با بیان این که به دلیل شرایط نامناسب مالی توانایی درمان پای مصدومش را ندارد، در پایان گفت: من هم مثل بقیه ورزشکاران شهرستانی اوضاع مالی خوبی ندارم، آن هم درحالی که باید تا شش میلیون تومان هزینه عمل جراحی پایم را تامین کنم.

کد مطلب: 21192
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


شجاع الدين
مطمئنم به هنگام دريافت مدال طلا خيلي ها شعار من آنم كه رستم بود پهلوان سر مي دادندهمين ورزشكار اگر باپرچم كشور ديگري به ميدان پا ميگذاشت آيا همين سرنوشت را داشت ؟همه چيزمان شبيه هم است سياست، ورزش ،توليد،مصرف و. . .