۰
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

17 روز بد بورس تهران

​​​​​​​در پایان هفته اخیر، رکورد 17 روز خروج سرمایه ازبورس تهران ثبت شد.
17 روز بد بورس تهران

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز ، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران ادامه داشت. در اولین روز هفته 266 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. 

روز دوشنبه بار دیگر پول حقیقی خارج شد که رقم خروج پول حقیقی 347 میلیارد تومان بود و روز سه‌شنبه 258 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد خروج پول برای هفدهمین روز متوالی بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 4 میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته 875 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 219 میلیارد تومان بود.

در 17 روز معاملاتی اخیز نیز در مجموع 3 هزار و 412 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شده که به طور میانگین معادل خروج روزانه 200 میلیارد تومان سرمایه است


 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی خودرو بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. پس از ایران خودرو، نمادهای وبملت، خگستر، خساپا و حکشتی در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای ذوب، آردینه، حشکوه، وصنعت و قیستو بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز دوشنبه نیز بیشترین خروج سرمایه به نماد وبملت تعلق داشت و بیوتیک، خساپا، اخابر و وبصادر در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نمادهای ذوب، زماهان، سدشت، کرومیت و سمگا بیشترین ورود را داشتند. در روز سه‌شنبه نیز بیشترین خروج به وبملت، شستا، بیوتیک، بپاس و شپدیس اختصاص داشت و نمادهای سمگا، خودرو، فزر، زماهان و انرژی بیشترین ورود پول را داشتند. 

در آخرین روز هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد فملی بود. شستا، بپاس، آردینه و وپاسار در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر فن افزار، سمگا، خودرو، فولاد و فزر بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند. 

کد مطلب: 212546
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *