۰
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵

هواساز هایژنیک با آراد انرژی

هوای پاک و مطبوع، عنصری حیاتی برای سلامتی و آسایش انسان است. در دنیای امروز، آلودگی هوا به معضلی بزرگ تبدیل شده و کیفیت هوای داخل ساختمان‌ ها نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته است. در این میان، هواساز هایژنیک به عنوان راه حلی مؤثر برای تامین هوای سالم و عاری از آلاینده ‌ها، نقشی کلیدی ایفا می‌ کند.
هواساز هایژنیک با آراد انرژی

آراد انرژی یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه است که تولید و فروش با کیفیت ترین هواسازهای هایژنیک را در اختیار دارد. در ادامه این مطلب با آراد انرژی همراه باشید تا ضمن آشنایی با هواسازهای هایژنیک، درباره سیستم های این شرکت و نحوه دسترسی به آن ها نیز صحبت کنیم.

با هواساز هایژنیک بیشتر آشنا شویم

هواساز هایژنیک سیستمی است که برای حفظ کیفیت هوای داخل ساختمان توسط فیلتر کردن موثر آلاینده ها، کنترل سطوح رطوبت و به حداقل رساندن انتشار میکروارگانیسم های مضر طراحی شده است. با افزایش نگرانی ‌ها در مورد آلودگی هوا و تأثیر آن بر سلامت، نیاز به دستگاه ‌های هایژنیک که بهداشت را در اولویت قرار می‌دهند بسیار با اهمیت دیده می شوند. یکی از ویژگی های اولیه یک هواساز هایژنیک سیستم فیلتراسیون آن است.

این واحدها مجهز به فیلترهای هوای ذرات با راندمان بالا (HEPA) یا فناوری های مشابه هستند که می توانند ذرات میکروسکوپی مانند گرد و غبار، گرده، شوره حیوانات خانگی، هاگ های کپک و باکتری ها را جذب کنند. فیلترهای HEPA قادرند تا 99.97 درصد ذرات کوچک 0.3 میکرون را به دام بیندازند و اطمینان حاصل کنند که هوای محیط به طور قابل توجهی تمیزتر و سالم تر است.

علاوه بر این، دستگاه های هواساز هایژنیک اغلب مکانیسم های تصفیه اضافی مانند لامپ های میکروب کش UV-C یا فیلترهای فوتوکاتالیستی را در خود جای می دهند. نور UV-C به طور موثر باکتری ها، ویروس ها و سایر عوامل بیماری زا را با برهم زدن ساختار DNA آنها خنثی می کند و در نتیجه از تولید مثل و انتشار آنها جلوگیری خواهد شد. فیلترهای فوتوکاتالیستی از ترکیبی از نور ماوراء بنفش و یک کاتالیزور برای تجزیه ترکیبات آلی فرار (VOCs) و سایر گازهای مضر به محصولات جانبی بی ضرر استفاده می کنند و کیفیت هوای داخل خانه را بیشتر بهبود می بخشند.

ویژگی های هواساز هایژنیک آراد انرژی

بعد از آشنایی کامل با هواساز هایژنیک، بهتر است تا از ویژگی های یکی از با کیفیت ترین انواع هواسازهای هایژنیک در بازار یعنی محصول شرکت آراد انرژی پویا با خبر شویم. این هواساز با مشخصات متمایز و منحصر به فرد خود می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد.

هواساز هایژنیک aradenergy با ویژگی ‌های فنی برجسته‌ ای که از جمله از جدیدترین تکنولوژی‌ ها و مواد مرغوب در نظر گرفته می شوند، در بازار شناخته شده هستند. این هواسازها از جزئیات فنی بسیار مهمی برخوردار هستند که موجب عملکرد بهینه و کارایی بالا در تهویه هوا خواهند شد.

موتور هواساز هایژنیک آراد انرژی

در این هواسازها از الکتروموتور VEM-IE2 ساخت کشور آلمان بهره استفاده شده است که این الکتروموتور با کارایی بسیار بالا و مصرف انرژی کم، عملکردی بهینه و پایدار را ارائه می‌ دهد. همچنین فن پلاگ شرکت Nicotra به کار گرفته شده است که با طراحی و ساختار منحصر به فرد خود، به بهبود جریان هوا و حفظ کیفیت تهویه هوا کمک می‌کند.

طراحی فن و الکتروموتور با درنظر گرفتن قابلیت اطمینان بیش از ۸۵ درصد، از دیگر ویژگی ‌های این هواسازهاست. همچنین با استفاده از کویل ‌های گرم و سرد با کیفیت بالا و قابلیت اطمینان بالاتر از ۹۵ درصد، کارایی این دستگاه‌ ها به حداکثر می رساند.

طراحی بدنه هواساز هایژنیک آراد انرژی

در بدنه‌ این هواسازها از ورق گالوانیزه با پوشش الکترواستاتیک و فوم پلی ‌اورتان به عنوان عایق استفاده شده است که باعث مقاومت بیشتر در برابر شرایط مختلف محیطی و حفظ کارایی دستگاه در طول زمان می ‌شود. اتصال ویژه‌ فن به بدنه‌ طراحی شده برای جلوگیری از انتقال لرزش به دستگاه، از جمله اقداماتی است که به بهبود عملکرد و افزایش دوام دستگاه کمک می ‌کند. همچنین با داشتن پانل ‌های با ضخامت ۴۷mm و متریال داخلی گالوانیزه با پوشش الکترواستاتیک، این هواسازها دارای عمر طولانی و کارایی بالا هستند.
 

استفاده از پروفیل آلومینیوم خاص در هواساز هایژنیک

از پروفیل آلومینیوم اختصاصی آراد انرژی پویا ساخته شده از آندایز با مواد اولیه مرغوب برای به حداقل رساندن مقدار نشتی هوا در هواسازها استفاده شده است. همچنین صدای پایین دستگاه در هنگام راه‌ اندازی، استفاده از فیلترهای معتبر داخلی و ساخت سفارشی دستگاه با هرگونه پیچیدگی هندسی، از دیگر ویژگی ‌های این هواسازهاست.

سطح داخلی کاملا مهندسی شده

سطح داخلی دستگاه هواساز کاملا صاف و دارای گوشه‌ های CERVE جهت جلوگیری از تجمع باکتری و تمیزکاری آسان است. همچنین تمامی درب ‌ها از نوع THERMAL BREAK و مخصوص هایژنیک و کاملا آب بند هستند که مطابق با استاندارد EN1886 در نظر گرفته می شوند.

کاربرد هواسازهای هایژنیک آراد انرژی

در محیط های مسکونی، سیستم های هواساز هایژنیک برای بهبود کیفیت هوای داخل خانه و ایجاد محیط زندگی سالم برای ساکنان به طور فزاینده ای استفاده می شوند.

حفظ هوای تمیز و استریل در محیط های بیمارستانی و درمانی برای جلوگیری از گسترش عفونت ها و محافظت از بیماران و کارکنان بسیار مهم است. سیستم های هواساز هایژنیک به حذف پاتوژن ها و آلاینده های موجود در هوا کمک می کنند و به ایجاد محیط ایمن تر و سالم تر برای مراقبت های پزشکی و بهبودی کمک می کنند.

سیستم های هایژنیک با کاهش انتقال بیماری های مورد سرایت در هوا در بین دانش آموزان و کارکنان، نقش حیاتی در مدارس و مراکز آموزشی ایفا می کنند.

هوای تمیز و تازه داخل ساختمان برای رضایت مهمانان در هتل ها و موسسات پذیرایی ضروری است. سیستم های تهویه مطبوع بهداشتی به حفظ یک محیط راحت و بهداشتی کمک می کند.

در صنایعی که ایمنی و بهداشت مواد غذایی در درجه اول اهمیت قرار دارند، مانند کارخانه های فرآوری مواد غذایی و تاسیسات تولیدی، از دستگاه های تهویه مطبوع بهداشتی برای کنترل آلاینده های موجود در هوا و حفظ شرایط بهداشتی استفاده می شود.

آزمایشگاه ها و تأسیسات تحقیقاتی به کنترل دقیق کیفیت هوای داخل ساختمان برای محافظت از آزمایش ها، تجهیزات و پرسنل حساس نیاز دارند. تهویه مطبوع بهداشتی با فیلتر کردن ذرات معلق در هوا و میکروارگانیسم ها به حفظ شرایط استریل کمک می کند و خطر آلودگی را به حداقل می رساند. این سیستم یک وسیله ضروری در این محیط است.

سخن پایانی

شرکت آراد انرژی پویا با سابقه ‌ای درخشان در زمینه تولید انواع سیستم‌ های تهویه مطبوع، هواساز هایژنیک را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌ کند. شما می‌ توانید به راحتی و تنها با چند کلیک، هواساز مورد نظر خود را از وب سایت آراد انرژی پویا سفارش دهید. همچنین آراد انرژی پویا امکان سفارشی سازی هواسازهای هایژنیک را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

شما می توانید بر اساس محیط خود هواساز را از نظر فیلتر و دیگر ویژگی ها کاملا سفارشی و منحصر به فرد انتخاب کنید. با این حال قبل از سفارش بهتر است اطلاعات خود را درباره این دستگاه کامل کرده و از مشاوران مجرب آراد انرژی در این زمینه کمک بخواهید. در این صورت بهترین هواساز را در اختیار خواهید داشت که عملکردی عالی را ارائه داده و دوام آن سال ها برای شما تضمین شده است.

 

کد مطلب: 213079
برچسب ها: انرژی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *