۰
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰

کارشکنی یک کاروان زیارتی در جریان سفر به عتبات عالیات

ایلنا از کارشکنی یک کاروان زیارتی در جریان سفر به عتبات عالیات و اعتراض مسافران به عملکرد شرکت مذکور گزارش می‌دهد.
کارشکنی یک کاروان زیارتی در جریان سفر به عتبات عالیات

به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از خبرنگار ایلنا مسافران یک کاروان زیارتی که همراه یک کاروان زیرمجموعه شمسا به سفر کربلا اعزام شده بودند در تماس با ایلنا اعلام کردند که امروز از طرف کاروان به ما اعلام شد که باید اتاق ها را تحویل بدهیم درحالی که ما هنوز یک روز از زمان سفرمان باقی مانده است. در همین راستا نیز همه زائران اعتراض کرده و گفتند که ما باید فردا صبح اینجا را تحویل دهیم و امشب شب آخرمان است.

وی ادامه داد: اما از طرف کاروان به ما اعلام شد که اگر با این موضوع مشکلی دارید وقتی برگشتید شکایت کنید تا پولتان را بدهند. ما هم نسبت به این موضوع اعتراض کردیم و گفتیم که بحث پول مطرح نیست و ما آمده ایم که استفاده کنیم. الان تصمیم گرفته ایم که اتاق ها را تحویل ندهیم البته از طرف کاروان به ما اعلام شد که هرکسی قصد ندارد امشب برگردد با هواپیما برمی گردد اما اگر میخواهید بمانید می توانید فردا زمینی برگردید این در حالی است که براساس ثبت نامی که انجام داده ایم ما سفرمان هوایی است و باید با هواپیما برگردیم.

این زائر خاطرنشان کرد: ما در این کاروان ۴۱ نفر هستیم و در حال حاضر ۴۱ نفرمان تصمیم گرفته ایم که اتاق ها را تحویل ندهیم.

حجت الاسلام محمدی مدیرکل عتبات درباره برخورد برخی از کاروان ها با زائران و عدم انجام تعهدات شان گفت:اینگونه تخلفات باید بررسی شود و در نهایت اگر کاروان به تعهدات خود عمل نکند براساس دستورالعملی که وجود دارد باید به زائر خسارت پرداخت کند.

کد مطلب: 214579
برچسب ها: عتبات عالیات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *