۰
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۴
خبرگزاری فرانسه خبر داد:

افزایش بهاي نفت نيويورک

بهای نفت سه شنبه در بازار نیویورک به سبب افزایش امیدواری ها در خصوص تدابیر جدید رونق اقتصادی و همچنین افزایش نگرانی ها درباره طوفان های حاره ای افزایش یافت .
حدود ساعت سیزده و بیست دقیقه به وقت گرینویچ، بهای هربشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت ( نفت پایه آمریکا ) برای تحویل در سپتامبر با هفتاد وسه سنت افزایش در مقایسه با قیمت پایان کار روز دوشنبه به نود ودو دلا رو نود و سه سنت رسید.
بهای نفت سه شنبه به سبب عوامل مختلفی افزایش یافت.
از دلایل افزایش قیمت طلای سیاه به ویژه می توان به افزایش امیدواری ها در خصوص تدابیر جدید بانک های مرکزی دراروپا و آمریکا برای رونق اقتصاد جهانی و تقاضای نفت خام اشاره کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک ، فیل فلین از تحلیلگران بازار نفت گفت:« اریک بوسنگرن رئیس خزانه داری بوستون در وال استریت ژورنال از بانک مرکزی آمریکا خواست تا برنامه خرید تعهدات مالی را ادامه دهد تا اقتصاد آمریکا سرانجام به رونق برسد و بیکاری سیر نزولی خود را آغاز کند و بازار نفت از این درخواست حمایت کرده است.»
جان کلدوف دیگر تحلیلگر بازار نفت پس از آنکه قیمت نفت لندن از مرز نمادین صد و ده دلار در هربشکه فراتر رفت گفت افزایش قیمت های نفت به نفع مجموع بازار نفت است.
علاوه بر این سرمایه گذاران همچنان تحولات طوفان حاره ای ارنستو را که دوشنبه در کارائیب تقویت شد و قرار است قدرت آن روز سه شنبه بازهم افزایش یابد زیر نظر دارند.
کد مطلب: 2195
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *