۰
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۵
تحلیلگران بازار نفت اعلام کردند:

کاهش بهاي نفت در بازار نيويورک

بهای نفت جمعه در بازار نیویورک به سبب آمارهای بد اقتصادی چین و کاهش پیش بینی های آژانس بین المللی انرژی در خصوص تقاضای جهانی نفت خام ، کاهش یافت.
حدود ساعت سیزده و بیست و پنج دقیقه به وقت گرینویچ، بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت (نفت پایه آمریکا) در مقایسه با پایان معاملات روز گذشته با یک دلار و پنج سنت کاهش به نود و دو دلار و سی و یک سنت رسید.
تحلیلگران بازار نفت اعلام کردند علت کاهش بهای نفت ارقام ضعیف واردات نفت خام چین است.
بر اساس ارقام رسمی که جمعه منتشر شد ، واردات نفت خام چین ماه ژوئیه در مقایسه با ماه قبل دو و شش دهم درصد کاهش یافت و به بیست و یک میلیون و هشتصد و سی هزار تن ( معادل پنج میلیون و صد و چهل هزار بشکه در روز ) رسید که پایین ترین سطح آن در نه ماه گذشته محسوب می شود.
پکن همچنین از کاهش شدید مازاد تجاری چین در ژوئیه که بیش از حد پیش بینی هاست ، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک ، فیل فلین از تحلیلگران بازار نفت اعلام کرد کندی اقتصادی در چین بیش از پیش به فرود اضطراری شبیه است .
وی افزود این وضع نگرانی هایی را به وجود آورده است که موتور رشد اقتصادی جهان یعنی چین به سبب مشکلات اقتصادی داخلی خود ، وضعی شبیه به اروپا پیدا می کند.
این کارشناس اقتصادی خاطر نشان کرد :« به این سبب است که حتی آژانس بین المللی انرژی پیش بینی های خود را در خصوص تقاضای جهانی نفت برای سال دو هزار و دوازده و دو هزار و سیزده کاهش داد.»
کد مطلب: 2460
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *