۰
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۰

صدای فرقه انحرافی از «ساختمان ونک» به گوش می‌رسد

جریان انحرافی از مدت ها پیش برای انتخابات پیش رو برنامه ریزی کرده است و در مرحله اول،هدفشان تخریب افرادی است که برای آنها به عنوان رقیب انتخاباتی مطرح هستند. این جریان انشقاق میان نیروها را در دستورکار خود دارد که بتواند بیشترین استفاده را از تخریب چهره های اصولگرا داشته باشد. نمونه آن مطالب روزنامه ایران است که از مدت ها پیش با رویکردی غیر اخلاقی تخلفات خود را آغاز کرده است.
فردا: این بار صدای تخلفات جریان انحرافی از ساختمان ونک به گوش می رسد. در روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه يك كميته ۷ نفره كه جلساتش در ساختماني در ونك برگزار مي‌شود، مامور تخريب اصولگرایان شده است. این تحرکات ضد امنیتی در حالی در دستور کار فرقه انحرافی قرار گرفته است که که رهبر فرزانه انقلاب اینگونه رفتارها را غیر اخلاقی و غیر شرعی و مغایر با اهداف و آرمان های انقلاب دانسته اند. در این خصوص با دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به گفتگو نشسته ایم.
این جلسات امنیت انتخابات را نشانه گرفته است
عوض حیدرپور در گفتگو با «فردا» با اشاره به اینکه جلسات «ساختمان ونک» نمونه ای از تصمیمات پشت پرده جریان انحرافی برای تخریب شخصیت های نظام است گفت: خبرهای مستندی کهکه از جلسات آنها شنیده می شود این است که تخریب کسانی که برای آنها رقیب جدی انتخاباتی هستند را به صورت جدی در دستور کار قرار داده اند .
وی افزود: برداشت ما از فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری این است که هیچ فرد و گروهی حق تخریب ندارد و اگر چنین اتفاقی افتاد به منزله مخالفت و زیر پا گذاشتن فرمایشات این بزرگوار است. اسلام به هیچ عنوان حق تخریب فرد را نمی دهد و کسانی که در این راستا اقدام می کنند باید به مجازات قانونی خود برسند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: در هفته های گذشته بارها شاهد مطالب بی ربط و غیرمنصفانه روزنامه ایران که روزنامه ارگان دولت است بودیم. این روزنامه این روزها به صورت فعال وارد میدان تخریب نیروهای مخلص نظام شده است و اعمالی که خلاف اخلاق و توصیه مقام معظم رهبری است را ترویج می کنند.
حیدرپور خاطرنشان کرد: به نظر می رسد این جلسات امنیت انتخابات را نشانه گرفته است. باید به این گروه تذکر جدی داده شود . جدای از این مورد برخی موارد هم نیاز به برخورد از سوی مراجع قضایی و قانونی حس می شود. تهمت و افترا به نیروهای خدوم نظام قابل بخشش نیست. این جریان با راه اندازی سایت ها، بولتن های خبری و بذل و بخشش های بی حساب و کتاب از بیت المال اقدام به تخریب می کنند.
برنامه جریان انحرافی انشقاق میان نیروهای خدوم نظام است
غلامرضا اسداللهی نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با «فردا» با تاکید بر اینکه ایجاد اختلاف و تخریب شخصیت ها از موضوعات جدی است که آن را نباید نادیده گرفت، اظهار داشت: متاسفانه جریان انحرافی بیکار نمی نشیند و هر روز با سوژه جدیدی وارد فضای تخریب می شود. روزهای گذشته از طریق روزنامه ایران صدای خود را بلند می کردند و امروز با تصمیماتی که در ساختمانی ونک گرفته می شود. در این میان نیز برخی از مسئولین نیز خواسته یا ناخواسته به آن دامن می زنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر روز به انتخابات نزدیک تر می شویم دشمن نیز چهره واقعی تری از راهبردهای خود نشان می دهد. دشمن برای انتخابات و چهرهای سیاسی مطرح با نقشه وارد میدان می شود و این بار جریان انحرافی وسیله ای برای اجرای اهداف دشمن شده است.
این نماینده مجلس با اشاره به تخلفات بی شمار روزنامه ایران گفت: جریان انحرافی از مدت ها پیش برای انتخابات پیش رو برنامه ریزی کرده است و در مرحله اول،هدفشان تخریب افرادی است که برای آنها به عنوان رقیب انتخاباتی مطرح هستند. این جریان انشقاق میان نیروها را در دستورکار خود دارد که بتواند بیشترین استفاده را از تخریب چهره های اصولگرا داشته باشد. نمونه آن مطالب روزنامه ایران است که از مدت ها پیش با رویکردی غیر اخلاقی تخلفات خود را آغاز کرده است.
وی افزود: بهترین راهکار پیگری از مراجع قانونی است .در کشوری که قانون دارد نباید به صورت خودسر اقدام کرد. قطعا مراجع رسیدگی به این تخلفات تمامی اقدامات آنها را زیرنظر دارد و در وقت مقتضی با آن برخورد شدید خواهد کرد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: ما مطمئن هستیم که مردم با هوشیاری با این قبیل فتنه ها مقابله کنند. مردم آنقدر هوشیار هستند که میان نیروهای خدوم و دشمن تفاوت قائل شوند. همانطور که در انتخابات گذشته این اتفاق افتاد و میان حق و باطل تمیز قائل شدند.
کد مطلب: 23932
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *