۰
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۴

پورمحمدی:قصد حضور در انتخابات را دارم

پورمحمدی گفت: به سبب احساس تکلیف نسبت به انقلاب و کشور قصد کاندید شدن در انتخابات دارم و طی چند روز آینده به صورت قطعی آمدن یا نیامدن خود را اعلام می‌کنم.
به گزارش انتخاب به نقل از نامه، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در «میز انتخابات» این اتحادیه از حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور دعوت کرده و با وی دیدار کردند.
این دیدار صبح امروز در دفتر مصطفی پورمحمدی برگزار شد و دانشجویان دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره مسائل کشور و آرایش جریان‌های سیاسی بیان کردند.
تحلیل شرایط کشور، آرایش جریانات سیاسی در آستانه انتخابات ۹۲، شرایط بین‌المللی، نقش جامعه روحانیت در عرصه انتخابات‌های گذشته و پیش رو، رویکرد برخی چهره‌های سیاسی نسبت به نظام پارلمانی و نوع ارتباط‌گیری با پایگاه‌های اجتماعی، عملکرد سازمان بازرسی و ارزیابی عملکرد پورمحمدی در این سازمان و وزارت کشور مهمترین محورهای سخنان دانشجویان در این دیدار بود.
مصطفی پورمحمدی در واکنش به این بخش از سخن دانشجویان که پیشنهاد مشاوره وی به سایر نیروهای انقلاب را مناسبت‌تر از کاندیداتوری وی طرح کردند، ضمن اشاره به سوابق سیاسی، اطلاعاتی، قضایی و اجرایی خود گفت: اگر کسی بتواند حجت شرعی و عقلی را به جهت نیامدن بنده به عرصه انتخابات تمام کند اینجانب از این حجت احساس آرامش خواهم کرد چراکه بواسطه حضور در عرصه‌های مختلف اداره کشور در این ۳۴ سال نه شهوت شهرت و نه شهوت قدرت و مقام دارم بلکه به سبب احساس تکلیفی که نسبت به انقلاب و کشور دارم قصد حضور داشته و طی چند روز آینده به صورت قطعی آمدن یا نیامدن خود را اعلام می کنم.
کد مطلب: 24230
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *