۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۸

باهنر: تا قبل از پایان سال تصمیم خود برای کاندیداتوری را اعلام می‌کنم

محمدرضا باهنر از احتمال کاندیداتوری‌اش از جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و در خصوص تعدد کاندیداهای اصولگرا گفت: باید تعداد نامزدهای انتخاباتی اصولگرایان به کمترین میزان برسد.
ایسنا: این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، در خصوص احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم گفت: جبهه پیروان سه نفر را در معرض نامزدی انتخابات اعلام کرده است که این سه نفر دکتر متکی، آل‌اسحاق و بنده هستیم البته با این توضیح که اعلام رسمی را به عهده خودمان گذاشته‌اند.
وی افزود: تاکنون آقای متکی برای حضور در عرصه رقایت انتخاباتی اعلام رسمی کرده‌اند بنده نیز در حال رایزنی با دوستان هستم که ان‌شاالله تا قبل از پایان سال تصمیم نهایی را اعلام خواهم کرد البته فشارها و اصرارها دوستان برای حضور در عرصه انتخابات زیاد است ولی باز هم موضوع را دنبال می‌کنم و ان‌شاءالله به زودی تصمیم نهایی را اعلام کنم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص تعدد کاندیداهای اصولگرا برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی گفت: سیاست راهبردی ما وحدت یکپارچه است. تعداد افراد مطرح در انتخابات زیاد است اما بلوک‌ها و مجموعه‌های ائتلاف محدود است به طوری که ما یک ائتلاف بسته۲+۱ و یک ائتلاف باز جبهه پیروان خط امام و رهبری به اضافه آقای پور محمدی و هر فرد دیگر علاقه‌مند به عضویت در این ائتلاف داریم.
باهنر ادامه داد: از طرف دیگر یک سری نیروها همچون آقای رضایی اعلام کرده است که در ائتلاف‌ها عضویت پیدا نمی‌کند از این رو باید تلاش بر این باشد تا این مجموعه‌ها و ائتلاف‌ها به وحدت و تفاهم برسند.
وی با تاکید بر اینکه باید تلاش برای دستیابی اصولگرایان به وحدت و رسیدن به اجماعی واحد باشد، در عین حال گفت: البته این امر به معنای رسیدن به یک گزینه نهایی و واحد نیست چون به اعتقاد ما به مصلحت نیست که در انتخابات آینده به یک نفر برسیم ولی معتقدیم که تعدد کاندیداها نیز قابل قبول نیست و باید تعداد کاندیداهای اصولگرا به حداقل و کمترین میزان برسد.
کد مطلب: 25469
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *