; ?>; ?> هیچکس نمی‌تواند نظر خود را در انتخابات به مردم تحمیل کند - مردم سالاری آنلاين
۰
چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۶
احمدی‌نژاد دراولین جلسه هیئت دولت در سال ۹۲:

هیچکس نمی‌تواند نظر خود را در انتخابات به مردم تحمیل کند

رئیس‌جمهور در پایان اولین جلسه هیئت دولت از ضرورت کاهش سهم نفت در اقتصاد کشور سخن گفت.
به گزارش ایلنا، محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در پایان اولین جلسه هیئت دولت در سال ۹۲ با تبریک فرارسیدن عید نوروز به ملت ایران و جامعه بشری گفت: امروز بدخواهان ملت ایران تصور کردند که می‌توانند ما را به لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار دهند و درا این باره نیز تلاش فراوانی کرده و برنامه‌هایی را طرح‌ریزی کردند.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در مقابل این تاکتیک خود را تجهیز کرده و برنامه‌های خودش را جلو برد تصریح کرد: امسال نیزکار به همین ترتیب اما به صورت وسیع تر و گسترده‌تر ادامه پیدا خواهد کرد و اقتصاد فعال خواهد شد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه ما به صورت جدی به دنبال این هستیم که سهم نفت را در اداره کشور کاهش دهیم اظهار داشت: تمهیداتی را در این باره اندیشیده‌ایم و بودجه را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که سهم نفت در آن کاهش پیدا کند.
رئیس جمهور گفت: سال گذشته ستادهایی را تشکیل داده و فعال کردیم و انشالله به مرور این کار جواب خواهد داد، در بخش کشاورزی و معدن و سایر بخش‌ها برنامه‌های جدی طراحی شده که انشالله جواب خواهد داد.
وی با اشاره به اینکه بخش مسکن کماکان به همان ترتیب سابق جلو می‌رود گفت: در بخش مالیات قانون جدید مالیاتی را به مجلس ارائه کرده‌ایم که انشاءالله با اصلاحاتی که در بخش مالیات صورت می‌گیرد رفاه مردم تامین خواهد شد.
رئیس‌جمهور با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری گفت: انتخابات متعلق به ملت است و همه ابعاد و سلایق گوناگون باید در آن شرکت کند؛ ملت انتخاب خود را انجام خواهد داد و دولت نیز در پی این است که بستری را فراهم کند که ملت در این انتخابات حضور با شکوه پیداکنند، هیچکس نمی‌تواند خود را از ملت بالاتر تصور کند یا در مسیر ملت خللی ایجاد کرده و به زعم خود اعمال نظر کند.
احمدی‌نژاد گفت‌: همه در برابر قانون یکسان هستند، نظر رهبری نیز مشخص شده و هیچکس نمی‌تواند خود را به ایشان منتسب کرده و یا به نام ایشان کارهایی را انجام دهد،انشاءلله ملت انتخاب خود را انجام خواهد داد و حضور ملت نیز حضور پرشور و حداکثری خواهد بود.
وی افزود: باید رکوردی در عرصه انتخابات زده شود و اراده ملت به صحنه بیاید چراکه در این صورت هم مسائل داخلی سامان پیدا می‌کند و هم مسائل خارجی به نفع ملت ایران رقم خواهد خورد.
کد مطلب: 26440
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *