; ?>; ?> رسما اعلام کاندیداتوري نکرده ام - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۹
باقری لنکرانی:

رسما اعلام کاندیداتوري نکرده ام

سخنگوی جبهه پایداری گفت: بنده هنوز به طور رسمی اعلام کاندیداتوری نکرده ام و از طرفی کناره گیری کاندیدایی به نفع دیگر را درست ندانسته و بی صداقتی می دانم
به گزارش مهر، کامران باقری لنکرانی ظهر یکشنبه در همایش شعور انقلابی و حماسه سیاسی در جمع اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشگاه های کشور در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: کناره گیری کاندیدایی به نفع کاندیدای دیگر را بی صداقتی می دانم و معتقدم این اقدام عقب نشینی از ادای تکلیف است.
سخنگوی جبهه پایداری افزود: نباید مردم سالاری دینی را با کناره گیری از کاندیداتوری نادیده بگیریم زیرا هر فردی که با مبنا وارد صحنه سیاسی شده، می‌تواند حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را تحقق ببخشد.
باقری لنکرانی تاکید کرد: قانون اساسی صلاحیت و عدم صلاحیت برای کاندیدا شدن را به عهده شورای نگهبان قرار داده است و کسی که صلاحیت داشته باشد می‌تواند نامزد انتخاباتی شود اما بنده هنوز رسماً اعلام کاندیداتوری نکرده‌ام.
وی تصریح کرد: طنازی های سیاسی رای خاکستری به بار می آورد و کاندیداهای انتخاباتی نباید آن چیزی که مورد استقبال مردم است را شعار خود قرار دهند.
سخنگوی جبهه پایداری اظهارکرد: اگر طنازان سیاسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند نمی توانند حماسه سیاسی و اقتصادی را ایجاد کنند.
باقری لنکرانی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اساسی کشور در حوزه اقتصاد است، افزود: داشتن نگرش پروژه‌ای به اقتصاد سبب موازی کاری و عدم توجه به انسانیت انسان می‌شود و برای رفع این موازی کاری از هم افزایی بین کارها باید بهره جست.
وی تاکید کرد: در این کشور باید اقتصاد مردمی به معنای واقعی کلمه رخ دهد و این به این معناست که آحاد ۷۵ میلیون ایرانی باید در ثروت آفرینی و بهره‌گیری از آن نقش داشته باشند.
وی یادآور شد: در حال حاضر ریشه تورم و وضعیت بد اقتصاد وابستگی اقتصاد ما به نفت و نوعی رهاشدگی در بین مسئولان و انباشته شدن ثروت در میان برخی از آنان است.
سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: در حال حاضر کشور ما ظرفیت‌های طبیعی خوبی را پیدا کرده است که با توجه به آنها می‌توان این وابستگی را از بین برد.
باقری لنکرانی با بیان اینکه در بحث اقتصاد یکی از مهمترین مشکلاتی که وجود دارد حرکت‌های کوتاه مدت است، افزود: حرکت های کوتاه مدت امکان ماندگاری ندارد و آثار مثبت آن زودگذر و آثار منفی آن طولانی است.
وی تاکید کرد: حرکت های اقتصادی باید مداوم و رو به جلو باشد، در این میان نباید اقتصاد را از سایر علوم انسانی مجزا کرد، بلکه با در نظر گرفتن فرهنگ باید مشکلات اقتصادی را حل کرد.
سخنگوی جبهه پایدار بیان کرد: نگاه ما برای حل مشکل اقتصاد این است که هنوز در مشکلات گذشته غوطه وریم بنابراین رویکرد صحیح در برنامه ریزی، داشتن نگاه ویژه به آینده و آشنایی با معضلات آینده است.
باقری لنکرانی تصریح کرد: نگاه گلوگاهی به معضلات و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های کشور برای رسیدن به چشم انداز ۲۰ ساله باید شناسایی شود.
کد مطلب: 27428
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *