۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷

باهنر رای خود در سال 88 را فاش کرد

در سال ۸۸ من در میان نامزدهای ریاست جمهوری فرد اصلحی را ندیدم، اما رای خود را به محسن رضایی دادم.
محمدرضا باهنر که به دعوت جامعه اسلامی مهندسین به این استان سفر کرده بود، در نشست خبری با خبرنگاران لرستان با بیان اینکه ما آماده‌ایم، با دیگر اصولگرایان وحدت داشته باشیم، گفت: ما اصولگرایان باید به یک مدیریت واحد برسیم.

وی با بیان اینکه از همه اصولگرایان می‌خواهم به یک نتیجه نهایی برسند، افزود: ما قبل از ثبت‌نام در ائتلاف پنج نفری خود برای یک کاندیدا به نتیجه می‌رسیم و راه ائتلاف برای اصولگرایان به جمع ما باز است.

باهنر با بیان اینکه من در انتخابات ۸۸ به احمدی‌نژاد رای نداده‌ام، گفت: در سال ۸۸ من در میان نامزدهای ریاست جمهوری فرد اصلحی را ندیدم، اما رای خود را به محسن رضایی دادم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۸۴ نیز به خاطر اینکه رئیس ستاد انتخابات لاریجانی بودم، باز به احمدی‌نژاد رای ندادم.

وی افزود: در کشور ما سیستم تصمیم‌گیری طبق قانون اساسی کاملا روشن و شفاف است و قوه مقننه و مجریه باید بر اساس این چارچوب حرکت کنند.

باهنر با بیان اینکه دولت فعلی دارای نقاط قوت و ضعف در برخی زمینه‌ها است، گفت: در دولت نهم و دهم خرد جمعی حاکم نبود و همین باعث شد که سازمان مدیریت بودجه کاملا منحل شود و این یک اشتباه بزرگ از سوی دولت بود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم حتما از نیروهای دلسوز، مدیر و مدبر در سطح کشور در تمام بخش‌ها استفاده می‌کنم.

وی افزود: از مدیران کارآمد و کسانی که به نوعی به آن‌ها بی‌مهری شده در کابینه خود استفاده می‌کنم.

باهنر تصریح کرد: مسائل کشور باید جمعی حل شوند، نباید به یک موضوع مانند مسکن مهر پرداخته و تورم ایجاد شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله ضعف‌های این دولت ضعف سیاست راهبردی، استفاده نکردن از خرد جمعی و حذف دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان برنامه و بودجه و ....بوده است.

وی با بیان اینکه در ۲۰ سند بودجه‌ای کشور کار کرده‌ام و نقش اساسی در این زمینه داشته‌ام، گفت: جزو نیروهای استثنایی هستم که یا تائید کننده بودم و یا ناظر و در اجرای اکثر طرح‌‌های کشور نقش داشتم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عوامل گرانی در کشور مسئله افزایش نقدینگی بی‌رویه است.

وی با بیان اینکه در سال ۸۴ رشد نقدینگی کشور کمتر از ۷۰ هزار میلیارد تومان بوده اما امسال این رشد به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است اظهار داشت: در این مدت رشد اقتصادی کشور تنها چهار درصد بوده و رشد نقدینگی کشور به ۲۰ درصد افزایش یافته است.

باهنر در پاسخ سئوال به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شعار انتخاباتی شما چیست، گفت: من هیچ شعار انتخاباتی ندارم و اهل شعار نیستم و اعتقاد دارم، رئیس جمهوری که شعار ندهد، در کارش جدی‌تر است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح جامع رسانه‌ای گفت: این طرح در مجلس مطرح شد و در حال انجام است.

وی به وجود زنان در کابینه دولت فعلی اشاره کرد و گفت: خانم‌هایی مانند وحید دستجردی، سلطانخواه و بداغی در کابینه دولت فعلی بسیار موفق بوده و این اعتماد را به وجود آورده‌اند که از وجود خانم‌ها در کابینه دولت استفاده شود و یکی از کارهای مثبت این دولت بوده است.

باهنر یادآورشد: تعداد عزل و نصب‌های وزرا و معاونان در دولت نهم و دهم برابر است با کل هشت دوره گذشته ریاست‌ جمهوری‌ها که این خود به ضرر نظام است.

وی به بحث یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: دولت نهم و دهم بار یارانه‌ها را کشید و شروع آن را به خوبی آغاز کرد، اما اگر مرحله دوم این طرح بخواهد اجرا شود، باید به خوبی مرحله نخست آسیب شناسی شود.

باهنر با بیان اینکه در صحبت‌های اخیر رئیس جمهور اعلام کرده که اگر می‌گذاشتند مرحله دوم یارانه‌ها اجرا می‌شد، الان هر نفر ۲۵۰ هزار تومان پول می‌گرفت، گفت: من به صراحت اعلام می‌کنم که ما نگذاشته‌ایم این طرح اجرا شود، زیرا می‌خواستند ۴۰۰ هزار تومان را از جیب مردم بگیرند و ۲۵۰ هزار تومان به آن‌ها بدهند که ما مانع این کار شدیم.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز بخش کوچکی از مشکلات اقتصادی کشور به تحریم‌ها بر می‌گردد اما بخش عظیمی از این مشکلات یعنی حدود ۶۰ درصد سوء مدیریت، عدم بهره‌وری، دوباره کاری‌ها، نوع مدیریت ضعیف و ... است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمام مشکلات داخلی کشور به این تحریم‌ها برنمی‌گردد، باید بگوییم که برخی از این مشکلات به بگم، نگم‌ها و بیایم‌، نیام‌ها بر می‌گردد.

وی افزود: اگر دوستی، اتحاد و انسجام پشت مدیریت باشد، مشکلات کشور به خوبی رفع می‌شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات گفت: در جهان هیچ کشوری وجود ندارد که مانند ایران اسلامی با این شور و هیجان در انتخابات‌ها شرکت کنند.

وی افزود: همه اقشار مختلف جامعه باید در انتخابات آتی حماسه سیاسی را خلق کنند.

محمدرضا باهنر روز گذشته با دعوت جامعه اسلامی مهندسین به این استان سفر کرده است.
کد مطلب: 27477
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *