۰
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۴
وزیر جنگ اسرائیل:

حمله نظامی علیه ایران آخرین گزینه ما خواهد بود

وزیر جنگ اسرائیل اعلام کرد که دیپلماسی، تحریم اقتصادی و حمایت معنوی از مخالفین داخلی ایران سیاست اسرائیل برای مقابله با برنامه هسته‌ای این کشور است و حمله نظامی گزینه نهایی ما خواهد بود.
به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری "فلسطین"، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست خبری مشترک با چاک هگل، وزیر دفاع آمریکا در تل آویو اعلام کرد که گزینه نظامی برای توقف برنامه هسته ای ایران باید آخرین گزینه پس از اعمال تحریم های اقتصادی و راه‌های دیپلماتیک باشد.
وی درباره وضعیت سوریه نیز گفت: اسرائیل اجازه انتقال سلاح‌ های پیشرفته به دیگر کشورها و یا حزب الله را نمی دهد.
موشه یعالون تاکید کرد که اسرائیل به دولت سوریه اجازه استفاده از سلاح های پیشرفته را نمی دهد و جلوی تلاش های سوریه برای دستیابی به این سلاح ها می ایستیم.
'موشه یعالون'، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت:دیپلماسی، تحریم اقتصادی و حمایت معنوی از مخالفین داخلی ایران سیاست اسرائیل برای مقابله با برنامه هسته‌ای این کشور است و حمله نظامی گزینه نهایی ما خواهد بود.
یعالون پیش از این نیز با اشاره به شلیک اخیر یک موشک از سمت نوار غزه به شهرک صهیونیست‌نشین 'سدیروت'، گفته بود که اجازه نخواهیم داد شلیک موشک از غزه ادامه پیدا کند.
از سوی دیگر، وزیر دفاع آمریکا نیز در کنفرانس خبری مشترک با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: همکاری نظامی ما، قوی‌تر از هر زمان دیگری است و برای اینکه اسرائیل قدرت اصلی منطقه در آینده باقی بماند و قادر به مقابله با تهدیدات باشد، آمریکا موشک‌های پیشرفته‌ای به آن خواهد داد.
چاک هگل در ادامه با بیان اینکه آمریکا اجازه گسترش برنامه هسته ای ایران را نمی دهد، افزود: همه گزینه ها برای مقابله با برنامه هسته ای ایران روی میز است.
کد مطلب: 28189
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *