۰
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۱

احمدی‌نژاد: قمی‌ها فقط جمعیت را زیاد کنند

احمدی‌نژاد در لحظه افتتاح پروژه انتقال آب شیرین به قم گفت: این پروژه را با نوای یا مهدی یا مهدی یا مهدی افتتاح می‌کنم.
رئیس جمهور گفت: این آب از آب محلی ما بهتر است و مردم قم تا ۵۰ سال زندگی کنند نگران هیچ چیز نباشند و فقط طرح افزایش جمعیت را اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم محمود احمدی‌نژاد در لحظه افتتاح پروژه انتقال کامل آب از سر شاخه‌های دز به قم در سخنان کوتاهی اظهار داشت: خدمت‌های بزرگ و ماندگاری به مردم عزیز قم که عاشقان پیامبر و ال پیامبر و حافظان حریم دخت پیامبر و ارزش‌های الهی در طول تاریخ بوده‌اند داشته‌ایم.

وی با اشاره به افتتاح کامل پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم گفت: آب مایه حیات و نشاط زندگی است و خوشبختانه امروز مردم قم دارای بهترین، سالم‌ترین و گوارا‌ترین آب در ایران شده است و این یکی از بزرگ‌ترین پروژه آب رسانی در طول تاریخ برای کشور بوده و در دنیا هم برجسته است.

وی با بیان اینکه مردم قم باید اندیشه علوی و نبوی را منتشر کند گفت: همه عالم چشم امیدشان به فرزند حضرت زهرا است و امروز امور عالم به دست او است؛ هرچه خیر و لطف زیبایی است او در جهان منتشر می‌کند و همه فکر و ذکر و اندیشه و قلب ما برای او در خدمت او در راه حاکمیت او و برای عشق به او است.

احمدی‌نژاد در لحظه افتتاح پروژه انتقال آب شیرین به قم گفت: این پروژه را با نوای یا مهدی یا مهدی یا مهدی افتتاح می‌کنم.

احمدی‌نژاد در ادامه خطاب به مردم قم گفت: آب شیرین قم تامین شد و از این پس جمعیت قم را دو برابر کنید.

رئیس جمهور با خوردن لیوانی از آب شیرین قم گفت: این آب از آب محلی ما بهتر است و مردم قم تا ۵۰ سال زندگی کنند نگران هیچ چیز نباشند و فقط طرح افزایش جمعیت را اجرا کنند.
کد مطلب: 28266
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *