۱
۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۴

لغو دادگاه مهدی هاشمی/خودداری مهدی هاشمی از مصاحبه

مهدی هاشمی در حین مصاحبه خبرنگاران بیان کرد: بنده با اصحاب رسانه و صدا و سیما هیچ گونه مصاحبه ای را انجام نمی دهم چراکه تاکنون تمامی اخبار را به شکل دروغ منتشر کرده اند.
با تقاضای استمهال مهدی هاشمی موافقت شد و اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی که بنا بود صبح امروز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت در شعبه اول دادگاه اسلامی تهران به ریاست قاضی سراج برگزار شود لغو شد.

صبح امروز با تقاضای استمهال مهدی هاشمی موافقت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی که بنا بود صبح امروز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت در شعبه اول دادگاه اسلامی تهران به ریاست قاضی سراج برگزار شود لغو شد.

مهدی هاشمی در حین مصاحبه خبرنگاران بیان کرد: بنده با اصحاب رسانه و صدا و سیما هیچ گونه مصاحبه ای را انجام نمی دهم چراکه تاکنون تمامی اخبار را به شکل دروغ منتشر کرده اند.

علیزاده فززند طباطبایی که وکالت مهدی هاشمی را برعهده داشت گفت: به دلیل اینکه دادگاه به داشتن دو وکیل موافقت نمی کرد بنده از وکالیت پرونده مهدی هاشمی انصراف داده ام.

فائزه هاشمی، طباطبایی، مهدی هاشمی در حین پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا جلسه امروز برگزار نشد و اینکه جلسه بعدی دادگاه چه روزی خواهد بود تصریح کردند: تمامی این سوالات از سوی دستگاه قوه قضاییه اطلاع رسانی خواهد شد.

فائزه هاشمی در ادامه افزود: دادگاه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی امروز برگزار نشد لذا قاضی پرونده با استمهال هاشمی موافقت کرد.

گفتنی است؛ مهدی هاشمی در روز ۲ مهر سال گذشته پس از چند سال خروج از کشور به ایران بازگشت.

وی فردای آن روز به دادسرای امنیت مراجعه کرده و با نظر بازپرس پرونده با قرار بازداشت موقت به زندان اوین رفت.

لازم به ذکر است که مهدی هاشمی سرانجام پس از ۸۸ روز بازداشت در زندان انفرادی با نظر قاضی پرونده و وثیقه آزاد شد.
کد مطلب: 29190
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز هم خبر خطا . مهدی هاشمی و خانواده او تقاضای استمهال نداشته اند . نقص پرونده و اعتراض قاضی موجب برگزار نشدن دادگاه است . کمی انصاف لطفاً . مردانگی نیست که بر افتاده لگد بزنی .