۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۴

درخواست استمهال مهدی هاشمی رد شد

دادگاه در خصوص پرونده موکلم به علت نواقص و ایرادات عدیده كه در پرونده وجود داشت درخواست استمهال را رد کرد.
وکیل مهدی هاشمی گفت: دادگاه در خصوص پرونده موکلم به علت نواقص و ایرادات عدیده كه در پرونده وجود داشت درخواست استمهال را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جلسه دادگاه کهریزک علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به رد درخواست استمهال مهدی هاشمی از سوی دادگاه اظهار داشت: درخواست استمهال ما به این علت بود که فرصتی شود تا بتوانیم پرونده مهدی هاشمی را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: علت اصلی استرداد پرونده از سوی قاضی نواقص پرونده اعلام شده است؛ لذا پرونده باید به دادسرا ارجاع شده تا نواقص آن رفع شود.

طباطبایی با اشاره به حضور خود طی روز گذشته در دادسرا گفت: بنده عصر روز گذشته مراجعه کردم ولی همچنان پرونده به دادسرا ارجاع نشده بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه پس از رفع نواقص پرونده مهدی هاشمی آیا شما بر روی آن مطالعه خواهید کرد خاطرنشان کرد:‌ براساس بررسی ها قرار است که این پرونده در دادسرا مورد مطالعه قرار گیرد.

طباطبایی با اشاره به ثبت نام خود در شورا و رد صلاحیتش تصریح کرد: علت رد صلاحیت بنده به دلیل عدم التزام به اسلام بوده است و در این خصوص اعتراض کرده ام تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
کد مطلب: 29977
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *