۰
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۳

کاندیدای دستگاه دیپلماسی: منافقین در انتخابات جایگاهی ندارند

سخنگوی سابق وزارت خارجه گفت: گروهک تروریستی منافقین به هیچ عنوان در محاسبات مردم ما جایی ندارد، بنابراین هیچ تاثیری در معادلات ما نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، رامین مهمان‌پرست کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌ جمهوری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مسعود رجوی با حمایت از برخی چهره‌های انتخاباتی به دنبال ایجاد اختلاف در بین جریان‌های مختلف نظام است، گفت: ملت بزرگ ایران ملت هوشمندی است و با توجه به حساسیت شرایط تحولات منطقه، بین‌المللی و اهمیت فوق‌العاده‌ای که انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برخوردار است، قطعاً پشت سر رهبری و با شور و نشاط همیشگی متناسب با انقلاب اسلامی در صحنه حضور خواهند یافت و حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: همه دشمنان نظام متوجه باشند که این ملت برای حفظ دستاوردهای انقلاب خود و دفاع از منافع ملی هزینه‌های سنگینی را پرداخت کرده و قطعاً به صورت همه جانبه و با عزم و اراده ملی در صحنه حضور دارند و آینده درخشانی را برای خودشان و کشورشان رقم خواهند زد.

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: هر میزان که دشمنان جمهوری اسلامی ایران فتنه انگیزی کنند، ملت ما هوشیارتر خواهند شد.

مهمان‌پرست افزود: گروهک تروریستی منافقین گروهکی منفور در بین ملت ایران هستند که با اینگونه اقدامات نفرت بیشتری را نسبت به خودشان ایجاد خواهند کرد.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ملت ما با تجربه‌ای که از فتنه‌های سالهای پیش و تحرک منافقین در آن زمان بدست آورده، با هوشیاری و حضور حداکثری در صحنه حضور خواهند یافت و همه دشمنان را از اقدامات اختلاف انگیزشان پشیمان خواهند کرد.

مهمان‌پرست یادآور شد: گروهک تروریستی منافقین به هیچ عنوان در محاسبات مردم ما جایی ندارد، بنابراین هیچ تاثیری در معادلات ما نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: اقدامات آنها برای سر و سامان دادن به وضعیت فعلی شان و با فشاری که ملت و دولت عراق برای اخراج آنها وارد کرده، دچار نوعی بهم ریختگی سازمانی شده‌اند، بنابراین به بهانه‌های مختلف سعی دارند به بازسازی خود بپردازند که به نظر می‌آید این اقدام در همین راستا صورت گرفته، اما حتی افراد عضو این مجموعه نیز اینگونه اظهارات را باور ندارند.
کد مطلب: 30496
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *