۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۲

سازمان‌ملل خواستار خروج فوری منافقین شد

نماینده ویژه سازمان ملل در عراق بار دیگر خواستار خروج فوری کلیه اعضای سازمان منافقین از اردوگاه تروریستی اشرف شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی "ندای حقیقت"، "مارتین کوبلر" نماینده ویژه سازمان ملل در عراق بار دیگر خواستار خروج فوری کلیه اعضای سازمان منافقین از اردوگاه تروریستی اشرف شد.


بر اساس این گزارش، مارتین کوبلر نماینده ویژه سازمان ملل در عراق در اظهار نظر تازه خود در روز سه شنبه ۹۱/۵/۳ تأکید کرد: منافقین خیلی فوری و بدون هیچگونه قید و شرطی و بدون جنجال آفرینی باید کمپ اشرف را خالی کرده و به کمپ لیبرتی منتقل شوند.


وی افزود: در این ارتباط نقشه راهی تهیه شده است که بر مبنای آن دولت عراق و سازمان منافقین در فرآیند عملیات انتقال مسالمت آمیز اقدام کنند. بر اساس این نقشه راه، دولت عراق نسبت به بهبود وضعیت آب و برق کمپ لیبرتی اقدام کند و سازمان منافقین نیز بدون بهانه تراشی باید به حضور خود در کمپ اشرف پایان دهد.


این چندمین هشدار مجامع جهانی به گروهک تروریستی منافقین برای تمکین نسبت به تعهدات خود برای حل مسالمت آمیز روند خروج کامل سازمان از اشرف و انتقال به کمپ ترانزیت موسوم به لیبرتی می‌باشد.


به نظر می‌رسد که سرکرده نفاق با مدیریت زمان، در انتظار برخی تحولات سیاسی-امنیتی در عراق و پرهزینه کردن خروج از اردوگاه تروریستی اشرف باشد.

کد مطلب: 767
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *