۰
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۷

منافقین به دنبال تشکیل "ارتش آزاد"در عراق

منابع آگاه از تلاش مسعود رجوی برای ایجاد یک گروه تروریستی موسوم به ارتش آزاد در عراق خبر می دهند که سرکرده منافقین در نظر دارد با رایزنی با برخی شخصیتهای عراقی مخالف نوری المالکی آن را تشکیل دهد.
به گزارش نهرین نت، منابع سیاسی آگاه اعلام کردند: "مسعود رجوی" اخیرا تماسهای مداوم و پرفشاری را با برخی شخصیتهای مخالف دولت "نوری المالکی" در راستای تشکیل ارتش آزاد آغاز کرده است.

رایزنی های رجوی با شخصیتهای مخالف عراقی در راستای تشکیل این ارتش در مناطق غربی عراق است. همچنین ماموریت اصلی ارتش آزاد عراق انجام حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی عراق خواهد بود.

در همین رابطه خبرنگار یک روزنامه اوکراینی که در امان حضور داشته با اشاره به مشاهده مسعود رجوی در یکی از هتلهای پایتخت اردن، اظهار داشت: رجوی فرماندهی ارتش آزاد را بر عهده خواهد داشت و در نظر دارد به سوی ایران لشکرکشی کند.

وی همچنین از وضعیت جسمانی نامساعد رجوی خبر داد و افزود: رجوی بسیار خسته و بیمار به نظر می رسید.

خاطرنشان می شود طرح ایجاد ارتش آزاد در عراق با توجه به حضور منافقین در جنگ علیه ارتش سوریه بسیار خطرناک ارزیابی می شود. چندی پیش برخی منابع آگاه از گسیل صدها نیروی مسلح منافقین به خاک سوریه خبر داده بودند.

به نظر می رسد گروهک تروریستی در تلاش است با ایجاد پیوند با ارتش آزاد سوریه و نمونه برداری از آن طرحهای خطرناکی را در عراق (کشور هم مرز با سوریه و ایران) رقم بزند.
 

کد مطلب: 7077
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *