۴
۲
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
آیت الله هاشمی رفسنجانی: دیر یا زود همه چیز مشخص می شود

نظر رهبری درباره فعالیت سیاسی و مدیریتی هاشمی

نظر رهبری درباره فعالیت سیاسی و مدیریتی هاشمی
برخی جریان های افراطی جناح اصولگرا پس از کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی سعی دارند اینگونه القاء کنند که بین ایشان و رهبر انقلاب یک دریا اختلاف وجود دارد و سعی می کنند با تحریف و پوشاندن بخش عمده ای از حقایق روشن، به اهداف سیاسی خود برسند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر این جریان های افراطی البته برای رسیدن به اهدافشان که قبضه کردن قدرت سیاسی است، مدام در حال تحریف وقایع و پنهان کردن بخش های مهمی از حقیقت هستند تا اینگونه القاء کنند که حضرت آیت الله خامنه ای نگاه مثبتی به فعالیت سیاسی و مدیریتی آقای هاشمی و حضور ایشان در انتخابات ندارند. این گروه ها فراموش کردند که رهبر معظم انقلاب در خطبه های معروف نماز جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۸۸ درباره آقای هاشمی فرمودند:
«آقاى هاشمى را همه مي شناسند. من شناختم از ايشان مربوط به بعد از انقلاب و مسئوليتهاى بعد از انقلاب نيست؛ من از سال ۱۳۳۶ - يعنى ۵۲ سال قبل - ايشان را از نزديك مي شناسم. آقاى هاشمى از اصلى‌ترين افراد نهضت در دوران مبارزات بود؛ از مبارزين جدى و پيگيرِ قبل از انقلاب بود؛ بعد از پيروزى انقلاب از مؤثرترين شخصيت هاى جمهورى اسلامى در كنار امام بود؛ بعد از رحلت امام هم در كنار رهبرى تا امروز. اين مرد بارها تا مرز شهادت پيش رفته. قبل از انقلاب اموال خودش را صرف انقلاب مي كرد و به مبارزين مي داد. اينها را جوانها خوب است بدانند. بعد از انقلاب ايشان مسئوليت هاى زيادى داشت: هشت سال رئيس جمهور بود؛ قبلش رئيس مجلس بود؛ بعد مسئوليت هاى ديگرى داشت. در طول اين مدت هيچ موردى را سراغ نداريم كه ايشان براى خودش از انقلاب يك اندوخته‌اى درست كرده باشد. اينها يك حقايقى است؛ اينها را بايد دانست. در حساسترين مقاطع ايشان در خدمت انقلاب و نظام بوده.»
جماعت تندرو فراموش کرده اند که رهبر انقلاب پس از اتفاقات سال ۸۸ باز هم آیت الله هاشمی رفسنجانی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت انتخاب کرد و بنابر شواهد روشن و اخبار موثق مانع از برخورد تند و خارج از چارچوب قانون با فرزندان ایشان شد.
خوب است نظر آیت الله هاشمی را هم درباره تقابل سازی بین ایشان و رهبر معظم انقلاب بدانیم. آقای هاشمی در مصاحبه ای که در تیرماه ۸۹ با مجله مدیریت ارتباطات نجام دادند در پاسخ به این سوال که عده ای می خواهند به بهانه نامه شما به رهبرانقلاب پس از مناظره تلویزیونی مهندس موسوی و آقای احمدی نژاد، شما را مقابل رهبری قرار دهند گفتند:«اینها در سیاست طبیعی است. گروهی که وارد بازی سیاسی می شوند، از این حرف ها زیاد می زنند، ولی همیشه واقعیت ها خود را بر احتمالات سیاسی تحمیل می کند و دیر یا زود همه چیز مشخص می شود.»
کد مطلب: 30569
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


من فکر می کنم دیر یا زود هاشمی تبدیل به نقطه بازگشت برای همه گروه های سیاسی میشه ....هاشمی می تونه مبدایی برای یک شروع دوباره برای همه باشه ... جامعه و حتی مسببان وضع موجود هم می دونن باید مسیر تازه ای انتخاب کرد
علی حسینی
اینکه رهبری آن موقع (خطبه های نماز جمعه بعد از انتخابات 88) اینگونه ا از ایشان حمایت کردند؛ آن موقع آقای هاشمی و فرزندانشان هنوز وارد فتنه انگیزی نشده بودند. به قول حضرت امام ملاک حال فعلی افراد است ، اگر آن طور حساب کنیم رهبری در همان خطبه ها فرمودند نظر آقای احمدی نژاد نسبت به آقای هاشمی به من نزدیک ترند!
همچنین یک ماه قبل نیز که خود هاشمی در دیدار نمایندگان ادوار اظهارداشته اند که دیگر رهبری به من آن اعتماد گذشته را ندارند.
درود به شما که این خبر را به تصویر کشیدین تا مخالفان هاشمی بخوانند وبدانندکه راه هاشمی از رهبر جدا نیست
محمود
امروز همه بایستی به اسلام بیندیشند ! نه به منافع خود!