۱
۱
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۶

علی مطهری به چه کسی رای می‌دهد؟

علي مطهري گفته است: نظر به درخواست‌های مکرر مردم عزیز ایران از اینجانب مبنی بر اظهارنظر درباره نامزد اصلح ریاست‌جمهوری، به اطلاع می‌رساند این بنده در میان نامزدهای موجود، آقایان حسن روحانی و علی‌اکبر ولایتی را برتر از سایر نامزدهای محترم و در تراز ریاست‌جمهوری می‌دانم. ولی با عنایت به لزوم تجمیع و هم افزایی آرای این دو نامزد معتدل جهت کسب نتیجه مطلوب و پیروزی یکی از این دو لااقل در مرحله اول و با توجه به احتمال قوی‌تر رای آوری جناب آقای روحانی براساس نظرسنجی‌های معتبر، اینجانب به آقای حسن روحانی رای می‌دهم.
علي مطهري گفته است: نظر به درخواست‌های مکرر مردم عزیز ایران از اینجانب مبنی بر اظهارنظر درباره نامزد اصلح ریاست‌جمهوری، به اطلاع می‌رساند این بنده در میان نامزدهای موجود، آقایان حسن روحانی و علی‌اکبر ولایتی را برتر از سایر نامزدهای محترم و در تراز ریاست‌جمهوری می‌دانم.
ولی با عنایت به لزوم تجمیع و هم افزایی آرای این دو نامزد معتدل جهت کسب نتیجه مطلوب و پیروزی یکی از این دو لااقل در مرحله اول و با توجه به احتمال قوی‌تر رای آوری جناب آقای روحانی براساس نظرسنجی‌های معتبر، اینجانب به آقای حسن روحانی رای می‌دهم.
کد مطلب: 33408
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


منم مثل او فکر میکنم