۱
۲
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۷
آخرین تلاشها برای جذب رای با دستورالعمل اتوبوسی به شهرداریهای مناطق

کمپین اتوبوسهای قالیباف در میدان فلسطین تهران

کارکنان شهرداری به سمت روحانی گرایش پیدا کرده اند
طرفداران قالیباف در خیابان که صورت خود را پوشانده اند
طرفداران قالیباف در خیابان که صورت خود را پوشانده اند
آخرین کمپین تبلیغاتی محمدباقر قالیباف شهردار تهران برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، ساعتی پیش با حضور پرشمار اتوبوسهای شهرداری آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، بر اساس درخواست شهرداری مرکز، هر یک از شهرداریهای مناطق تهران موظف شده بودند چند دستگاه اتوبوس حامل کارکنان و اهالی منطقه را به میدان فلسطین ببرند تا کمپین تبلیغاتی قالیباف برگزار شود. گزارش خبرنگار ما حاکیست که در میدان فلسطین تهران، آنچه بیشتر به چشم می آید، اعزام سازماندهی شده مردم به کمپین انتخاباتی قالیباف است. شهرداری تهران در روزهای اخیر به حدود هزار نفر از کارکنان شهرداری، هر یک مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کارت هدیه اعطا کرده تا کارکنان شهرداری را با خود همراه کند. یک منبع آگاه در شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : اغلب کارکنان شهرداری تهران مخالف عملکرد قالیباف هستند و بیش از همه کاندیداها به سمت حسن روحانی گرایش پیدا کرده اند. وی که نمی خواست نامش فاش شود گفت : تبعیض در شهرداری و به کار گیری افراد نزدیک به قالیباف که به طیف خراسانی ها شهرت یافته اند موجب شده اغلب کارکنان شهرداری با او مخالف باشند و به همین دلیل اگر سبد رای کارکنان شهرداری به طور جداگانه مورد بررسی قرار گیرد، قطعا رای قالیباف بسیار پایینتر از سایر کاندیداها خواهد بود.
کد مطلب: 33504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


یک کارمند شهرداری
دقیقا برای تمامی جلسات و حتی برای ناظرها از سرای محلات نیرو خواستند و اتوبوس هم آوردند ، با پول بیت المال این کارها را میکند و حرام است.