۱
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵
سومین تجمع اعتراضی اعضاء تعاوني منطقه ١٩شهرداری

آقای قالیباف؛ به جای گورخوابها به فکر ما باشید

جمعی از اعضای تعاوني شهرداری منطقه١٩تهران، صبح امروز (دوشنبه) با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تهران در خیابان بهشت، به عملکرد شهردار در قبال این پروژه اعتراض کردند.
آقای قالیباف؛ به جای گورخوابها به فکر ما باشید
جمعی از اعضای تعاوني شهرداری منطقه١٩تهران، صبح امروز (دوشنبه) با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تهران در خیابان بهشت، به عملکرد شهردار در قبال این پروژه اعتراض کردند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، تجمع کنندگان اعلام کردند که هشت سال براي خانه دار شدن توسط تعاونی شهرداری منطقه 19 تهران انتظار کشیده اند و هنوز پاسخی نگرفته اند. در یکی از پلاکادرهای معترضان، خطاب به محمدباقر قالیباف نوشته شده بود که اعضای تعاونی مسکن به اعتبار نام قالیباف که کلنگ پروژه مسکونی باران را 8 سال پیش بر زمین زده بود وارد این پروژه شده و تمام دارایی خود را در آن سرمایه گذاری کرده اند اما هنوز به نتیجه ای نرسیده اند. آنها خواستار شروع مجدد پروژه و تحویل سریع آن شده اند. همچنین آنها اعلام کردند که در صورت عدم ارائه پاسخ روشن و قانع کننده از سوی شهردار تهران، يك هفته بعد از تجمع، همه اعضا در مقابل درب پروژه واقع در عبدل آباد، خیابان شكوفه، خیابان سبلان چادر زده و تحصن خواهند کرد.
تجمع کنندگان با اعتراض به اینکه آقای قالیباف درباره گورخوابها اظهارنظر می کند اما درباره پروژه ای که خودش کلنگ آن را بر زمین زده سخن نمی گوید و به اعتراض افرادی که در تعاونی مسکن شهرداری سرمایه گذاری و در اعتراض به بلاتکلیفی پروژه، تجمع کرده اند پاسخی نمی دهد خواستار رسیدگی فوری شهردار به این موضوع شدند. اعضای این تعاونی مسکن زیرمجموعه شهرداری پیش از این هم در مقابل شهرداری تجمع کرده بودند اما شهردار تهران پاسخی به آنها نداده بود.
‎ تعاونی مسکن شماره ۲ کارکنان شهرداری منطقه ۱۹ از هشت سال پیش شروع به کار کرده و ۳۰۷ عضو دارد . اما واحدهایی که قرار بوده با مبلغ ۴۶ میلیون تومان به اعضا واگذار شود علیرغم آنکه اعضا تا مرز ۸۶ میلیون تومان پرداختی هم داشته اند هنوز واگذار نشده و ادعای مبالغ بالاتری دارند. این در حالی ست که به گفته متقاضیان، پروژه باران واقع در عبدل آباد مدت چهار سال است که کاملا متوقف شده است. پیش از این در روز اول محرم امسال طوماری با امضا اعضا و به صورت درخواست و دلنوشته و تقاضای کمک و مساعدت از شهردار تهران تهیه شد و در روز تجمع اول مهندس نوروزی دبیر ستاد ساماندهی مسکن در تجمع حاضر شد و قول مساعد داد که مشکلات را رفع کند. اما با گذشت یک ماه همه چیز در حد حرف ماند و تجمع دوم با هدف دیدار با شخص محمد باقر قالیباف شهردار تهران برگزار شد. به گفته تجمع کنندگان، شب تجمع دوم با خبر شدند که آقای تشکری هاشمی معاون شهردار همزمان با تجمع در مقابل شهرداری، به صورت غیر منتظره قصد حضور در پروژه باران را دارد اما تجمع ادامه یافت و تشکری هاشمی پس از بازدید از پروژه در جمع تجمع کنندگان حاضر شد و ابراز امیدواری کرد که مشکلات پروژه در دستور کار فوری قرار گرفته و به زودی رفع شود. به گفته تجمع کنندگان، علیرغم وعده مساعد معاون شهردار و شهردار منطقه 19، این پروژه همچنان متوقف است و به همین دلیل اعضا، بار دیگر تجمعی در مقابل شهرداری برگزار کردند تا شخص شهردار تهران که پروژه توسط او کلنگ زنی شده پاسخ قانع کننده ای به اعضا دارد.

کد مطلب: 65139
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *