۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۸

آلکانتارا: ترک بارسلونا بهترین تصمیم عمرم بود

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ جدایی از آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا برای پیوستن به بایرن مونیخ را بهترین تصمیمی که در زندگی‌اش گرفته توصیف کرد.
آلکانتارا: ترک بارسلونا بهترین تصمیم عمرم بود
تیاگو آلکانتارا با تاکید بر اینکه به هیچ وجه از تصمیم خود برای ترک آبی‌واناری‌های کاتالونیا و پیوستن به باواریایی‌ها پیشمان نیست، از این تصمیم که در تابستان امسال آن را اتخاذ کرد به عنوان بهترین تصمیم زندگی‌اش یاد کرد.

آلکانتارا که به تازگی دوران خانه‌نشینی و مصدومیتش را پشت سر گذاشته و به ترکیب بایرن مونیخ بازگشته است، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با منچسترسیتی در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانتس آره‌نا اظهار داشت: تصمیمم برای ترک بارسلونا و آمدن به اینجا، به مونیخ بهترین تصمیم زندگی‌ام بود. از اینکه اینجا حضور دارم بسیار خوشحالم. همه تاریخچه بزرگ بایرن مونیخ را می‌شناسند. علاوه بر این من شناخت خوبی از سرمربی تیم (پپ گواردیولا) دارم و تیمم هم بسیار قوی است. همه این‌ها در پیوستن من به بایرن مونیخ تاثیر‌گذار بودند.

این بازیکن اسپانیایی افزود: من از ۱۸ سالگی گواردیولا را می‌شناسم و از او درس‌های زیادی گرفته‌ام. به نظر من ترکیب قدرت فوتبال سبک ژرمن‌‌ها با تاکتیک‌های پپ، بایرن مونیخ را قوی‌تر از قبل هم کرده است.

آلکانتارای ۲۲ ساله ادامه داد:خوشحالم که دوران مصدومیت را پشت سرگذاشته‌ام و حالا بی‌صبرانه منتظر حضور در بازی‌ها هستم. در تلاشم تا پیشرفت کنم اما اکنون به مرز آمادگی صددرصدی نزدیک شده‌ام. هدف من فقط این است که بازی کنم و فرقی نمی‌کند که در کدام پست باشم. مهم‌ترین چیز این است که در ترکیب قرار بگیرم.

تیاگو آلکانتارا در این فصل برای بایرن مونیخ در ۸ بازی به میدان رفته است.
کد مطلب: 36105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *