۰
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۳

کی‌روش: نیاز به تیم رسانه‌ای قوی در جام جهانی داریم/ مشغول بررسی شرایط بازیکن ایرانی – ژاپنی هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم اسپانسرها از تشکیل تیم رسانه‌ای قوی ایران در جام جهانی حمایت کنند.
کی‌روش: نیاز به تیم رسانه‌ای قوی در جام جهانی داریم/ مشغول بررسی شرایط بازیکن ایرانی – ژاپنی هستم
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد حمایت رسانه‌ها از تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت: بی‌تردید در زمان برگزاری جام جهانی باید حمایت خوبی از تیم ملی به ویژه رسانه‌ها صورت گیرد و به همین دلیل معتقدم و باید اسپانسرها حمایت کنند تا ما یک گروه خبری قوی در جام جهانی داشته باشیم.

وی افزود: بسیار مهم است که وقتی به سالن نشست خبری می‌رویم خبرنگاران ایرانی آنجا باشند و تنها خبرنگاران آرژانتینی، نیجریه‌ای و بوسنیایی در سالن حضور نداشته باشند. خبرنگاران دیگر کشورها باید بدانند که خبرنگاران ایرانی از کشوری می‌آیند که ۱۰۰ هزار تماشاگر برای یک بازی به استادیوم می‌روند، فوتبال در خون مردم کشورشان است و فوتبال در این کشور جعلی نیست. مردم برزیل باید بدانند که فوتبال در خون ایرانی‌ها جاری است.

سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: زمانی که بلاتر به ایران آمده بود به او گفتم اگر بخواهید دربی ایران را ببینید باید ۲ روز پیش از مسابقه به ورزشگاه بروید! به بلاتر گفتم مردم ایران همین کار را می‌کنند و حتی شب قبل از دربی در مقابل ورزشگاه می‌خوابند که او این موضوع را باور نمی‌کرد.

کی‌روش با ابراز امیدواری از اینکه اسپانسرها از تشکیل تیم رسانه‌ای قوی ایران در جام جهانی حمایت کنند، ادامه داد: اسپانسرها باید جلو بیایند و از رسانه‌ها حمایت کنند تا آنها در جام جهانی حاضر باشند. خبرنگاران ایرانی باید به دیگران توضیح دهند که ایران، اصفهان، شیراز، تخت جمشید و آثار باستانی مختلفی دارد و کشوری با قدمت تاریخی زیاد محسوب می‌شود. این اطلاعاتی است که نمایندگان رسانه‌ها باید در اختیار دیگران قرار دهند.

وی در مورد احتمال حضور بازیکن دو ملیتی جدید در تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: اکنون مشغول بررسی شرایط یک بازیکن دو ملیتی ایرانی – ژاپنی هستم که البته اکنون وضعیت او را بررسی می‌کنم اما هنوز روی موضوع دعوت از بازیکنان دو ملیتی تمرکز نکرده‌ام.
کد مطلب: 36238
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *