۰
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۰

شیاطین سرخ، ویلا پارک را فتح کردند

با پیروزی قاطعانه منچستریونایتد مقابل استون ویلا هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پیگیری شد.
شیاطین سرخ، ویلا پارک را فتح کردند
در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یک‌شنبه) یک دیدار در ورزشگاه ویلاپارک برگزار شد که در آن استون ویلا میزبان منچستریونایتد، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود و برابر این نتیجه با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست داد.

در این دیدار که منچستریونایتد یکی از بازی‌های خوب فصل خود را به نمایش گذاشت و تیم هجومی‌ میدان بود،‌ دنی ولبک، مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ ۱۵ دقیقه پس از به صدا در‌ آمدن سوت آغاز بازی گل نخست را به ثمر رساند. تنها ۳ دقیقه بعد از به ثمر رسیدن این گل بود که ولبک بار دیگر برای منچستریونایتد گلزنی کرد و اختلاف را به ۲ گل افزایش داد. پس از این گل فشار استون ویلای میزبان برای باز کردن دروازه شیاطین سرخ بیشتر شد اما در نهایت بازی با همین ۲ گل در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم یونایتد بار دیگر بازی را هجومی آغاز کرد و ۷ دقیقه بعد مزد حملاتش را با گلی که تام کلورلی از زاویه بسته به ثمر رساند، گرفت تا پیروزی شیاطین سرخ تقریباً قطعی شود. استون ویلا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا حمله شد و تمام بازیکنان یونایتد را به حضور در نیمه خود وادار کرد هرچند این حملات فایده‌ای نداشت و یونایتد ۳ امتیاز را از آن خود کرد.

شاگردان دیوید مویس با ۳ امتیاز این بازی که در آن هفتمین پیروزی فصل‌شان در لیگ برتر رقم خورد، ۲۵ امتیازی شدند و جای ساوتهمپتون را در رده هشتم جدول رده‌بندی گرفتند.

همزمان با این بازی، تیم نورویچ سیتی هم میزبان سوانزی بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در تنها دیدار باقی‌مانده هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹:۳۰ امشب، تاتنهام در خانه خود، ورزشگاه وایت هارت‌لین شهر لندن میزبان لیورپول است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با ۳۵ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های چلسی با ۳۳ و منچسترسیتی با ۳۲ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
کد مطلب: 36243
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *