۰
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۵

کار کاله و شهرداري اروميه به بازي سوم کشيد

در بازي برگشت نيمه‌نهايي ليگ برتر واليبال، کاله 3 بر يک اروميه را شکست داد تا تکليف فيناليست در بازي سوم اين دو تيم مشخص شود.
کار کاله و شهرداري اروميه به بازي سوم کشيد
سالن ۱۲ هزار نفري آزادي تهران شاهد حضور حدود ۲ تا ۳ هزار هوادار آملي و اروميه‌اي بود که براي تشويق تيم محبوب‌شان به سالن آمده بودند. شهرداري اروميه که بازي رفت مرحله نيمه‌نهايي را ۳ بر صفر به سود خود تمام کرده بود، در بازي برگشت انگيزه زيادي داشت تا کار را تمام کند. اروميه‌ها ست اول مسابقه را طوفاني آغاز کردند و ۲۵ – ۱۹ پيروز شدند. بازي خوب پوريا فياضي و سعيد مصطفي‌وند باعث شد تا آن‌ها در ست اول بازي با اختلاف ۶ امتياز پيروز شوند اما در ادامه پاس‌هاي طلايي نيکو پاسور هلندي تيم کاله جواب داد تا کاله دو ست پياپي را به سود خود تمام کند. فرهاد ظريف، ليبروي کاله نقش موثري در پيروزي تيمش در اين مسابقه داشت. او به تنهايي چند امتياز را در ناباوري براي کاله به ارمغان آورد.

به اين ترتيب کاله ۳ بر يک و با امتيازهاي ۲۵ – ۱۹ ، ۲۳ -۲۵ ، ۲۰ -۲۵ و ۲۵-۲۲ پيروز شد. به اين ترتيب با احتساب نتيجه رفت و برگشت در نيمه نهايي هر دو تيم يک پيروزي به دست آوردند و تکليف فيناليست در بازي سوم اين دو تيم که روز سه‌شنبه برگزار مي‌شود، مشخص خواهد شد.

کد مطلب: 37787
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *