۰
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۱

آنالیز فیفا از دیدار تیم‌های ایران و نیجریه/ حیدری 11.5 کیلومتر دوید

سایت فیفا آنالیز خود از عملکرد تیم ملی ایران را در بازی با نیجریه اعلام کرد که بر اساس آن خسرو حیدری دونده‌ترین بازیکن تیم کشورمان بود و پس از او، آندرانیک تیموریان و جواد نکونام بیشترین دوندگی را مقابل این تیم آفریقایی داشتند.
آنالیز فیفا از دیدار تیم‌های ایران و نیجریه/ حیدری 11.5 کیلومتر دوید
سایت فدراسیون جهانی فوتبال آنالیز خود را از بازی تیم‌های ملی ایران و نیجریه منتشر کرد که بر این اساس خسرو حیدری از تیم ایران بیشترین دوندگی را در میان بازیکنان تیم ایران داشت. حیدری در این بازی ۱۱.۵۷۷ کیلومتر دوید که بالاترین میزان دوندگی در میان بازیکنان کشورمان بود. بعد از وی آندرانیک تیموریان با ۱۱.۹۷۴ کیلومتر در رده بعدی قرار گرفت. احسان حاج صفی هم با ۱۰.۸۲۴ کیلومتر عنوان سوم این بخش را به خود اختصاص داد.

در بخش زمان مفید بازی هم رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه بیشترین حضور را در زمین حریف داشنند. در این بین قوچان‌نژاد ۵۸ درصد در زمین حریف حضور داشت که ۲۲ درصد آن در یک سوم دفاعی نیجریه بود و ۶ درصد هم در محوطه جریمه تیم حریف سپری شد.

در بخش کورس‌ها نیز خسرو حیدری بهترین بازیکن تیم ایران بود که ۵۴ بار با بازیکنان نیجریه کورس گذاشت. پژمان منتظری با ۴۷ و احسان حاج صفی با ۴۲ مرتبه کورس بهتر از دیگران در این بخش ظاهر شدند. خسرو حیدری در بخش بالاترین سرعت هم با ۳۰.۳۵ کیلومتر بر ساعت توانست بهترین عنوان را به خود اختصاص دهد.

آمار کلی بازیکنان تیم ایران به شرح زیر است:

میزان دوندگی:
۱- علیرضا حقیقی ۴.۵۸۹ کیلومتر
۲- خسرو حیدری ۱۱.۵۷۷ کیلومتر
۳- احسان حاج صفی ۱۰.۸۲۴ کیلومتر
۴- سیدجلال حسینی ۹.۰۶۱ کیلومتر
۵- امیرحسین صادقی ۹.۱۰۵ کیلومتر
۶- جواد نکونام ۱۰.۸۰۸ کیلومتر
۷- آندرانیک تیموریان ۱۰.۹۷۴ کیلومتر
۸- پژمان منتظری ۱۰.۳۴۹ کیلومتر
۹- رضا قوچان‌نژاد ۱۰.۲۶۵ کیلومتر
۱۰- اشکان دژاگه ۸.۸۹۸ کیلومتر
۱۱- مهرداد پولادی ۹.۴۶۸ کیلومتر
۱۲- مسعود شجاعی ۴۰۶ متر
۱۳- علیرضا جهانبخش ۱.۹۶۵ کیلومتر
کد مطلب: 39358
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *