۰
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹

زلزله درفارس، خوزستان و ایلام

از ساعات اولیه بامداد امروز زمین لرزه هایی به بزرگی 4.3 ریشتر استان فارس، 4.5 و 4.4 ریشتر استان خوزستان و 4.5 ریشتر استان ایلام را لرزاند.
زلزله درفارس، خوزستان و ایلام
مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: زلزله ای به بزرگي ۴.۳ ریشتر در ساعت ۰۱:۰۱:۴۴ بامداد امروز پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ دوبرجي در استان فارس را لرزاند که در موقعيت و مركز ۲۸.۱۶ شمالي و ۵۵.۴۴ شرقي و عمق۱۶ كيلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

این زمین لرزه در فاصله‌ ۲۹ كيلومتري دوبرجي فارس، ۳۳ كيلومتري پتكوئيه هرمزگان و ۳۳ كيلومتري درز فارس رخ داده است.

زلزله ۴.۵ ریشتری ساعت ۰۲:۰۱:۴۱ بامداد امروز پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ حسينيه در استان خوزستان را لرزاند که در موقعيت و مركز ۳۲.۵۳ شمالي و ۴۸.۰۰ شرقي و عمق۱۰ كيلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

این زمین لرزه در فاصله ۲۹ كيلومتري حسينيه خوزستان، ۳۵ كيلومتري انديمشك خوزستان و ۳۷ كيلومتري مورموري ايلام رخ داده است.

در ۰۳:۲۰:۴۳ بامداد امروز پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ زلزله ۴.۴ ریشتری بار دیگر حسينيه در استان خوزستان را لرزاند که در موقعيت و مركز ۳۲.۵۳ شمالي و ۴۷.۹۷ شرقي و عمق۱۱ كيلومتری زمین به وقوع پیوسته است.
این زمین لرزه در فاصله‌ ۳۱ كيلومتري حسينيه خوزستان ، ۳۵ كيلومتري مورموري ايلام و ۳۸ كيلومتري انديمشك خوزستان رخ داده است.

بعد از وقوع زلزله ۴.۵ ریشتری در حسينيه خوزستان ده پس لرزه تا ساعت ۰۶:۰۳:۴۴ صبح امروز این منطقه را لرزانده است که بزرگترین آنها ۳.۳، ۳.۰، ۳.۶، ۴.۴ و ۳.۱ ریشتر بوده است.

زلزله ۴.۵ ریشتری در مورموري ايلام
زمین لرزه ای به بزرگي ۴.۵ ریشتر ساعت ۰۳:۵۷:۱۵بامداد امروز پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ مورموري در استان ايلام را لرزاند که در موقعيت و مركز۳۲.۷۷ شمالي و ۴۷.۸۳ شرقي و عمق ۸ كيلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

این زمین لرزه در فاصله‌ ۱۵ كيلومتري مورموري ايلام ، ۴۱ كيلومتري حسينيه خوزستان و ۴۴ كيلومتري پلدختر لرستان رخ داده است.

زلزله ۵.۶ ریشتری مورموری ۸ مصدوم داشت

سازمان امداد و نجات هلال احمر به فارس اعلام کرد: زلزله ۵.۶ مورموری در استان ایلام که عصر دیروز چهارشنبه رخ داد، ۸ مصدوم داشته که ۲ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و ۶ نفر به وسیله آمبولانسهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند اما حال هیچکدام نگران کننده نیست.

در شهر مورموری کلاً ترک جزئی در دیوار ۲ خانه مسکونی گزارش شده و سایر روستاها بدون خسارت جانی و مالی گزارش شده است.
منبع: خبرآنلاین
کد مطلب: 42292
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *