۰
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۴
به زودي با او جلسه مي‌گذاريم

افشارزاده: آندو در استقلال مي‌ماند

مديرعامل استقلال ادعا مي‌ کند آندو تيموريان با وجود اينکه قراردادش را دريافت نکرده، در استقلال خواهد ماند. در يکي، دو هفته اخير اخباري در مورد جدايي آندو از استقلال منتشر شده است.
افشارزاده: آندو در استقلال مي‌ماند
او بعد از بازی با پارسه ادعا کرد که باشگاه خیلی از تعهداتش عقب است تا به نوعی شایعه جدایی اش از استقلال را تایید کند.

بهرام افشارزاده در این باره به "ورزش سه" گفت: آندو حق دارد که ناراحت باشد، بالاخره باشگاه باید به تعهدات او عمل کند ولی من این را می‌ توانم بگویم که آندو صددرصد در استقلال خواهد ماند. او یک استقلالی اصیل است و همانطور که من قبلا هم گفته بودم استقلال خانه آندو است.

او ادامه داد: قبول دارم که در پرداخت مطالبات آندو باشگاه کوتاهی کرده است ولی این دلیل نمی‌ شود که ما آندو را به راحتی از دست بدهیم. تلاش می‌ کنیم تا مشکلات آندو را برطرف کنیم تا بتوانیم او را تا پایان فصل در اختیار داشته باشیم. آندو بازیکن ملی ماست و کیفیت او فوق العاده است. به هیچ عنوان نمی‌ خواهیم چنین بازیکنی را از دست بدهیم.

او ادعا می‌ کند تمام اعضای هیات مدیره و کادرفنی استقلال می‌ خواهند که آندو در استقلال بماند: تمام اعضای هیات مدیره و کادرفنی باشگاه استقلال دوست دارند که آندو در استقلال بماند. مطمئن باشید هر کاری لازم باشد می‌ کنیم تا او را در این تیم نگه داریم.

مدیرعامل استقلال گفت که هنوز صحبتی با آندو نکرده است: از وقتی که آندو از شرایطش ناراحت شده هنوز فرصتی نشده که با او حرف بزنم ولی به زودی جلسه ای می‌ گذاریم تا مشکلات را حل کنیم.
کد مطلب: 42620
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *