; ?>; ?> افشارزاده: قيمت مسلمان بالا است - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۶
قلعه‌نويي درخواستي براي جدايي صادقي نداده است

افشارزاده: قيمت مسلمان بالا است

مديرعامل استقلال گفت قيمت محسن مسلمان بالاست و مذاکرات همچنان براي جذب او ادامه دارد. در حالي که دو هفته پيش محسن مسلمان با باشگاه استقلال قرارداد داخلي بست، با اين حال هنوز به دليل اختلافات مالي اين قرارداد نهايي نشده است.
افشارزاده: قيمت مسلمان بالا است
بهرام افشارزاده درباره آخرین وضعیت جذب محسن مسلمان به "ورزش سه" گفت: قیمت مسلمان خیلی بالاست و ما توان پرداخت آن را نداریم. البته هنوز چیزی نهایی نشده است و به همین دلیل همچنان مذاکرات ما ادامه دارد. انشاالله تا آخر وقت اداری فردا همه چیز درباره عقد قرارداد او نهایی می‌ شود.

اما ماجرای دیگر حاشیه ساز این روزهای باشگاه استقلال ماجرای جدایی امیرحسین صادقی از باشگاه استقلال است. امیر قلعه‌نویی روز چهارشنبه بمب خبری نیم فصل را ترکاند و گفت که نیازی به ادامه حضور امیرحسین صادقی در استقلال ندارد. صادقی در نیم فصل اول بازوبند کاپیتانی آبی ها را بربازو بست و بی تردید جدایی او از استقلال بدون حاشیه نخواهد بود. با وجود صحبت های قلعه‌نویی در یک برنامه رادیویی مدیرعامل استقلال ادعا می‌ کند که قلعه‌نویی درخواستی برای جدایی صادقی نداده است: وقتی بازیکنی قرار است جدا شود بی تردید با نظر سرمربی تیم انجام خواهد شد و من به عنوان مدیرعامل استقلال می‌ گویم که قلعه‌نویی هیچ درخواستی برای جدایی امیرحسین صادقی نداده است. اینکه چرا قلعه‌نویی این حرف ها را در یک برنامه رادیویی زده، من اطلاع ندارم و شاید بهتر باشد خودش پاسخگو باشد.
کد مطلب: 43885
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *