۰
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۱
طرفين ماجراي دايي و مايلي‌کهن را فراموش نکنند

افشارزاده: شکايت قلعه‌نويي زمان بدي بود

بعد از جريانات شکايت دايي از مايلي‌کهن حالا شکايت نکونام و امير قلعه‌نويي از هم فوتبال ايران را وارد چالشي تازه مي‌ کند. چالشي که به گفته خيلي از قديمي ها نه به صلاح خودشان است و نه به صلاح فوتبال.
افشارزاده: شکايت قلعه‌نويي زمان بدي بود
نکونام با شکایت قلعه‌نویی ممنوع الخروج شده و فعلا نمی‌ تواند برای بازی در اوساسونا به اسپانیا برود. نکونام هم دوباره به دادگاه مطبوعات شکایت کرده و امروز نامه دادگاه به باشگاه استقلال رسیده است.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" ادعا می‌ کند که قلعه‌نویی این شکایت را فراموش کرده بود. اما وقتی با شکایت نکونام به دادگاه مطبوعات رفت دوباره تصمیم گرفت که شکایتش را به جریان بیاندازد.

امروز با قلعه‌نویی صحبت می‌ کنم

من امروز با امیر قلعه‌نویی صحبت می‌ کنم تا اگر بتوانم پادرمیانی کنم. این دعواها به فوتبال آسیب می‌ رساند و فکر می‌ کنم نباید آتش این اختلاف ها شعله ور بماند. طرفین باید کوتاه بیایند تا مشکلی پیش نیاید.

قبول دارم این شکایت بدموقع بود

قبول دارم که شکایت امیر قلعه‌نویی کمی بدموقع بود. به هر حال الان دربی است و شاید بهتر باشد که تیم در آرامش کارش را انجام دهد. من فکر می‌ کنم می‌ شد زمان دیگری این بحث ها مطرح شود.

قلعه‌نویی پیگیر شکایتش نبود

امیر قلعه‌نویی به هیچ عنوان پیگیر شکایتش نبود اما وقتی شنبه به دادگاه مطبوعات دعوت شد، تصمیم گرفت دوباره شکایتش را به جریان بیاندازد. نکونام یادش نرود که امیر قلعه‌نویی بزرگتر او است و روزی سرمربی او بوده. باید احترام متقابل وجود داشته باشد تا فوتبال آسیب نبیند.

ماجرای دایی و مایلی‌کهن فراموش نشود

نباید ماجرای دایی و مایلی‌کهن را فراموش کنیم خودتان می‌ دانید که صدمه بزرگی به این فوتبال خورد، پس باید کسانی که در فوتبال هستند کمی خویشتن دار باشند تا مشکلاتی برای فوتبالی ها به وجود نیاید و چهره این رشته ورزشی نزد طرفداران خراب نشود.

امروز نامه دادگاه به باشگاه رسید

امروز دوباره نامه دادگاه در مورد شکایت مجدد نکونام از قلعه‌نویی به باشگاه آمد. در دادخواست نوشته نشده بود که موضوع شکایت نکونام چیست. پیگیر این ماجرا می‌ شویم تا اگر شد این مساله را حل کنیم.
کد مطلب: 43012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *