۰
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۹
يحيي اخراج شد، ميسيلوويچ مات

ملوان 1 - ذوب‌آهن 3، قوها گلباران شدند

ملوان با ضربه پنالتي رافخايي از ميهمانش پيش افتاد ولي گل هاي سانتوس، قنبري و ايماني ذوب آهن را برنده اين ديدار کردند.
ملوان 1 - ذوب‌آهن 3، قوها گلباران شدند
در ورزشگاه تختی انزلی، دو تیم ملوان و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ به سود ذوب آهن به پایان رسید.

هفته چهاردهم لیگ‌برتر، ورزشگاه تختی انزلی؛ تماشاگر: ۴۰۰۰ نفر
داور: بابک وسيله بر؛ کمک ها: حسین طالقانی و علی دودانگه
اخطار: قاسم دهنوی (۱۳)، پویا سیف‌پناهی(۴۴)، اکبر ایمانی(۶۰)، مهرداد قنبری (۶۶) از ذوب آهن، عزیز معبودی (۲۶)، مازیار زارع (۷۷)، پورغاز (۸۱) از ملوان

گل: سیدجلال رافخایی (۱۴ پنالتی) برای ملوان، کارلوس سانتوس (۴۹)، مهرداد قنبری (۵۵)، اکبر ایمانی (۷۳) برای ذوب آهن

ملوان: ایمان صادقی، احمد آهی، عزت الله پورغاز، حسین کنعانی(۷۸ سهیل محرمی)، عزیز معبودی، علیرضا رمضانی، مازیار زارع، سعید یوسف زاده، محسن یوسفی(۷۳ محمد رضی پور)، رضا اعتمادی"(۵۰ صادق محرمی)، سید جلال رافخایی
سرمربی: مسیلوویچ

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، اکبر ایمانی، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، علی حمام، محسن مسلمان(۶۷ مهدی رجب زاده)، مهرداد قنبری، اسماعیل فرهادی(۸۱ محمدرضا عباسی)، قاسم دهنوی، پویا سیف پناهی، مسعود حسن زاده(۷۲ تبریزی)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل:
۱-۰ (ملوان): سیدجلال رافخايي در دقيقه ۱۴ موفق شد ضربه پنالتي اي که خودش گرفته بود را وارد دروازه ذوبي ها کند و تيمش را با يک گل پيش بيندازد. رافخايي در حالي اين پنالتي حاشيه ساز را وارد دروازه رشيد مظاهري کند که توپ برخوردي با تيرک دروازه هم داشت.
۱-۱ (ذوب‌آهن): روي ارسال محسن مسلمان موقعيت خطرناکي روي دروازه ملوان به وجود آمد و پس از يک رفت و برگشت در محوطه شش قدم انزلي چي ها اين کارلوس سانتوز بود که دروازه ايمان صادقي را باز کرد و بازي را به تساوي کشاند.
۱-۲(ذوب‌آهن): مهرداد قنبري پشت محوطه جريمه با مسعود حسن زاده يک و دو زيبايي کرد و درون محوطه شش قدم ملوان صاحب توپ شد و در حالي که دو بازيکن ملوان او را مشايعت مي کردند دروازه ملوان را براي بار دوم باز کرد.
۱-۳(ذوب آهن): بعد از اينکه ذوبي ها دقايقي با پاسکاري در زمين ملوان صاحب توپ و زمين بودند دفع اشتباه مدافع ملوان به اکبر ايماني رسيد که او با شوتي زيبا و ديدني از فاصله ۳۵ متري دروازه ملوان را براي بار سوم باز کرد.

دقایق حساس:
دقیقه۱۳: يحيي گل محمدي بعد از اعتراض به داور ديدار تيمش مقابل ملوان از کنار زمين اخراج شد.
دقيقه۲۵: اين بازي روي يک فعل و انفعال در محوطه جريمه ملوان، بازيکنان ذوب اعتقاد به پنالتي داشتند که داور اين بازي راي به ادامه بازي داد. در برخوردي که مهرداد قنبري با مدافعان ملوان داشت بازيکنان ذوب به سمت داور هجوم بردند که وسيله بر اعتقادي به پنالتي نداشت.
دقيقه۲۷: محسن مسلمان ضربه ايستگاهي ذوبي ها را اختلاف کم از بالاي دروازه به بيرون زد. نکته جالب اينکه هواداران ملوان برخورد خوبي با مسلمان که دوران سربازي اش را در اين تيم پشت سر گذاشته، دارند.
دقيقه۳۰: شوت محکم مازيار زارع از پشت محوطه جريمه را مظاهري جمع کرد. کاپيتان ملواني ها از پشت محوطه جريمه ضربه سنگيني را روانه دروازه ذوب کرد که اين توپ در حالي که به بازيکن ذوب هم برخورد کرده بود را مظاهري جمع کرد.
دقيقه۳۱: اسماعيل فرهادي با برخورد با گلر ملوان باعث مصدوميت ايمان صادقي شد. روي يک پاس عمقي، اسماعيل فرهادي با ايمان صادقي تک به تک شد که ادامه برخورد اين دو بازيکن باعث مصدوميت گلر ملوان شد. داور پيش از ضربه فرهادي، اعلام آفسايد کرده بود.
دقيقه۴۵: مهرداد قنبري با يک ضربه سر دروازه ملوان را تهديد کرد که توپش با اختلاف کم به بيرون رفت.
دقيقه۵۱: بابک وسيله بر پشت محوطه جريمه ذوب آهن اعلام خطا کرد که اين موقعيت مناسب را جلال رافخايي با شوتي بي دقت با اختلاف به بالاي دروازه زد.
دقيقه۶۰: پورغاز با ضربه سر دروازه ذوب آهن را نشانه گرفت و توپ بعد از برخورد با تيرک دروازه روي خط فرود آمد که مظاهري توپ را در حالتي مشکوک جمع کرد. بازيکنان ملوان در اين صحنه به شدت به داور معترض بودند و اعتقاد داشتند توپ وارد دروازه شده است.
دقيقه ۶۷: عزت اله پورغاز روي ضربه سر دروازه ذوب آهن را با خطر جدي مواجه کرد که اين توپ را رشيد مظاهري دفع کرد.
دقيقه ۷۰: قاسم دهنوي بعد از حرکت روي خط محوطه جريمه ملوان، ضربه اش را به سمت دروازه ملوان زد که شوت شماره ۵ ذوبي ها با اختلاف به بيرون رفت.
دقيقه۷۸: روي يک ضد حمله مرتضي تبريزي صاحب فرصت خوبي شد که آن را از دست داد، بلافاصله بعد از آن همين بازيکن صاحب فرصت شوت زني شد که ضربه اش را ايماني دفع کرد.
دقيقه۸۲: سهيل رحماني مي توانست اختلاف را به عدد يک برساند اما ضربه اش را از درون شش قدم به بيرون زد. شماره ۱۲ ملوان که پشت محوطه جريمه ذوب صاحب توپ شده بود بعد از جا گذاشتن دو مدافع ذوب، ضربه اش را در حالت نامتعادل زد که با اختلاف کمي به بيرون رفت.
دقيقه ۸۹: روي اشتباه ايمان صادقي ذوب آهن مي توانست به گل چهارم خود برسد که ضربه مهاجم ذوب آهن به بيرون رفت و خطر از بيخ گوش گلر جوان ملوان رد شد.
در وقت هاي تلف شده ملوان روي ضربه سر آهي موقعيت خوبي داشت که گل دوم را بزند که ضربه اين بازيکن را مظاهري دفع کرد.
در وقت هاي تلف شده ملوان روي ضربه سر آهي موقعيت خوبي داشت که گل دوم را بزند که ضربه اين بازيکن را مظاهري دفع کرد.
کد مطلب: 42717
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *