۰
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰
دادگاه وزير و شهريار در 90

در برنامه نود ديشب چه گذشت؟

برنامه نود پس از يک هفته تعطيلي از اين هفته دوباره روي آنتن رفت تا با ورود دوربين‌ها به ورزشگاه ها در هفته چهاردهم اين برنامه هم بار ديگر نزديک به چهار ساعت تا نخستين ساعات روز دوشنبه مهمان خانه‌هاي مردم باشد.
در برنامه نود ديشب چه گذشت؟
به نقل از فارس، برنامه نود پس از یک هفته تعطیلی شب گذشته و بامداد امروز روی آنتن رفت و به بررسی مسائل روز فوتبال کشورمان پرداخت.

سوال نظرسنجی این برنامه به مهمترین عامل رواج بازیکن سالاری اختصاص داشت که مخاطبان برنامه ۴ گزینه را پیش رو داشتند.

اکثر مخاطبان برنامه در پایان گزینه «مدیران» را مهمترین عامل رواج بازیکن سالاری انتخاب کردند.



گزارشی از وضعیت غلامحسین مظلومی اسطوره استقلال که مدت ها در بیمارستان بستری است پخش شد و مصاحبه ای از فرزند وی پخش شد.



گزیده ای از مصاحبه متفاوت علی کریمی پخش شد و در آن ستاره سابق پرسپولیس صحبت های جالب و البته جنجالی را مطرح کرد.

وی در این گفت و گو که به مناسبت تولدش در تاریخ ۱۷ آبان ماه ترتیب داده شده بود اظهار نظر متفاوتی درباره علی پروین و علی دایی داشت.

کریمی در مورد اینکه چه غذایی را دوست دارد، گفت:‌ علی پروین وضعش خوب بود و همیشه آبگوشت و کباب می‌خورد اما در رده‌های سنی بارها اتفاق افتاده بود که کیک و نوشابه می‌خوردم البته پروین پاچه هم دوست داشت و می‌گویند آنهایی که مشکل مچ دارند باید پاچه بخورند و اگر اینطور باشد من هم پاچه دوست دارم البته علی پروین از اسطورهای فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس است.



بازیکن سابق تیم ملی در مورد علی دایی گفت: دایی کسی است که دنبال منافع خودش است و دوست و رفیق برایش ارزشی ندارد. وقتی منافعش باشد دوست و رفیق هم هستند این حرف من را گذر زمان ثابت کرده است و در مجموعه علاقه‌‌ای ندارم با این طور آدم‌ها رابطه‌ای داشته باشم.

قرار است مشروح این مصاحبه در برنامه هفته آینده ۹۰ پخش شود.

گزارشی از دیدار تراکتورسازی و استقلال پخش شد و مسائل داوری آن مورد بررسی قرار داده شد.

در قسمتی از برنامه با نوری فر مدیر رسانه ای استقلال تماس تلفنی برقرار داشت و پای کشوی جادویی دبیر فدراسیون و اینکه چرا باید حکم برگزاری بازی برای تراکتورسازی بدون تماشاگر بعد از بازی با استقلال اعلام شود، مطالبی عنوان شد.

حمید جاسمیان و حسین کلانی دو پیشکسوت فوتبال ایران میهمان برنامه بودند و صحبت هایی را درباره مسائل فوتبال کشورمان و مقوله بازیکن سالاری مطرح کردند.

درباره بازیکن سالاری و اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ داده است، جاسمیان ۷۰ درصد این اتفاقات را به بازیکنان سرخ پوش اختصاص داد و ۳۰ درصد را سهم سرمربی و کادرفنی دانست.

گزارشی از بازی پرسپولیس و گسترش فولاد و بازگشت مجدد دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه پخش شد.

پس از آن حمید درخشان سرمربی پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و صحبت هایی را عنوان کرد.

وی درباره اتفاقات رخ داده در تیم پرسپولیس اظهار داشت که تنبیهات را درباره بازیکنان در نظر می گیرد و با آن ها از طریق باشگاه برخورد صورت می گیرد.

درخشان افزود: بازیکنان باعث به وجود آمدن پدیده بازیکن سالاری در فوتبال کشورمان شده است و باید قوانینی تصویب شود که به طور جدی با این مقوله برخورد شود.



درخشان اعتقاد داشت بازیکنان فوتبال ایران هنوز حرفه ای نیستند و شرایط حرفه ای شدن هنوز به طور کامل در فوتبال پیاده سازی نشدده است.

گزارشی از شرایط لژیونرهای ایرانی در باشگاه های مختلف فوتبال پخش شد.

علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس روی خط برنامه نود آمد و مطالبی را درباره شکایت وزیر ورزش از وی عنوان کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: به دنبال حضور وزیر در دادگاه هستیم. ما از آقای زارع درخواست کرده بودیم که ۲ میلیارد از وزیر برای پرسپولیس قرض بگیرند اما وزیر به دکتر زارع گفته بود که به دلیل اینکه رحیمی، دایی را برکنار نکرده است ما این مبلغ را نمی دهیم.

شهریار در ادامه صحبت هایش بدون اشاره به نام علی کریمی درباره صحبت های جادوگر واکنش نشان داد و گفت که عملکرد هر بازیکن در زمان بازی خود مشخص است و می توان دید که چه کسی دنبال منافع شخصی بود و باید گفت که «کبوتر با کبوتر، باز با باز»



در ادامه دایی درباره شکایت از مایلی کهن هم گفت که وی اظهار ندامت نمی کند و بارها به وی تهمت زده است.

در ادامه برنامه مازیار ناظمی به عنوان مسئول روابط عمومی وزارت ورزش میهمان تلفنی برنامه بود و دایی هم پشت خط حضور داشت.

ناظمی گفت که وزیر ورزش به خاطر جایگاه حقوقی خود از دایی شکایت کرده است و قرارداد سنگین و طولانی مدت دایی دلیل برکناری وی بوده است.

دایی در ادامه عنوان کرد که حاضر نیست جواب ناظمی را بدهد و باید وزیر پشت خط تلفنی برنامه بیاید و پاسخ داد که فرستادن فیل و اسب و سرباز درست نیست.

سرمربی سابق پرسپولیس اظهار داشت که فردوسی پور باید دکتر زارع را پشت خط بیاورد تا درباره تصدیق مطالب خود با وی صحبت کند.

رحیم زارع نماینده مجلس، هم میهمان تلفنی برنامه شد و صحبت های دایی را تایید کرد و عنوان داشت که وزیر گفته است، رحیمی تا دایی را برکنار نکند پولی به باشگاه پرسپولی نمی دهد.

در ادامه حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس هم روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت که گودرزی سفارشی به او درباره برکناری دایی نداشته و نسبت به برکناری او نیز ناراحت بوده است.

در ادامه دایی بار دیگر با برنامه تماس گرفت و گفت که خلاف صحبت هایی سیاسی و قسم جلاله ای که او خورده است را ثابت خواهد کرد و فایل صوتی دارد.

مازیار ناظمی هم طی تماسی دیگر با برنامه نود ارائه فایل صوتی و فاش کردن صحبت ها را تقبیح کرد و در ادامه از دراختیار گذاشتن فایل صوتی در برنامه نود بر علیه دایی خبر داد!

کد مطلب: 42819
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *