۰
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۱
بازگشت «احمق‌ها» پس از بیست سال!

از "گیشه" چه خبر؟

عوامل فیلم "شیار 143" پس از آغاز اکران، تلاش‌های گسترده‌ای را برای فروش هر چه بیشتر فیلم در گیشه آغاز کردند. فروش این فیلم با توجه به گذشت 11 روز از آغاز اکران به نیم میلیارد تومان رسیده است. سینمای جهان اما در این هفته شاهد بازگشت یک کمدی پس از بیست سال به سینماها بود. "احمق و احمق تر 2" بازگشت موفقی را تجربه کرد و توانست در صدر پرفروش‌های هفته جای گیرد.
از "گیشه" چه خبر؟
«شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار پس از ۱۱ روز اکران نزدیک به ۵۰۰ میلیون فروش کرد. این فیلم با بازی مریلا زارعی در نقش اصلی، روایتی از زندگی مادر شهیدی است که سال‌ها انتظار بازگشت فرزندش را می‌کشد. شیار ۱۴۳ تا به امروز ۴۹۲,۴۷۷,۰۰۰ تومان فروش داشته و در ۷۴ سال نمایش داده می‌شود.

فیلم سینمایی «میهمان داریم» ساخته محمد مهدی عسگر پور هم در تهران و شهرستان فروشی ۱۰۴ میلیون تومانی داشت. پرویز پرستویی و آهو خردمند در این فیلم نقش مادر و پدر خانواده‌ای را ایفا می‌کنند که در دوران دفاع مقدس زندگی آنان تغییراتی کرد. میمان داریم تا به امروز ۱۰۴,۴۸۵,۰۰۰ تومان فروش داشته و در ۴۳ سالن نمایش داده می شود.

«آنچه مردان دربازه زنان نمی دانند» از تازه های اکران است که تنها ۵ روز از آغاز فروشش می گذرد. با اینحال ساخته قربان محمد پور تا به امروز ۷۷,۱۷۸,۰۰۰ تومان فروش داشته است. این فیلم که درباره ازدواج موقت ساخته شده یکی از مشکلات روز اجتماع را به تصویر می کشد. محمدرضا شریفی‌نیا، ‌فرزاد حسنی،‌ سحر قریشی و ‌فاطمه گودرزی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«مستانه» نیز یکی دیگر از تازه های اکران است که همزمان با فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» بر روی پرده رفت. این فیلم نیز پس از گذشت ۵ روز ۴۳,۳۰۳,۰۰۰ تومان فروش داشته است. آخرین ساخته محمد حسین فرح بخش به داستان یک بازیگر مشهور سینما می پردازد که با مسئله تعرض و منتشر شدن فیلم خصوصی اش مواجه می شود. فرهاد اصلانی، باران کوثری، میلاد کی مرام، آتیلا پسیانی و سحر دولت شاهی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«شهر موش ها ۲» اما هنوز لقب پرفروش ترین فیلم را به خود اختصاص داده است. این فیلم که از ۵ شهریور اکران شده تا به امروز با ۹,۰۵۹,۷۵۸,۰۰۰ تومان فروش در صدر جدول قرار دارد. شهر موش ها به کارگردانی مرضیه برومند در ۲۷ سالن مختلف در حال نمایش است.

پس از آن آخرین ساخته تهمینه میلانی با ۳,۶۷۱,۶۲۹,۰۰۰ تومان فروش در رتبه دوم قرار گرفت. «آتش بس ۲» که ۳۸ روز از اکران آن می گذرد در حال حاضر در ۲۴ سالن نمایش داده می شود. آتش بس ۲ که به دنبال ساخته پیشین میلانی ساخته شده، مشکلات زناشویی را از منظر یک روانشناس بررسی می کند. بهرام رادان و میترا حجار بازیگران دومین آتش بس میلانی هستند.

«خواب زده ها» ی فریدون جیرانی در مقام سوم پرفروش ها ایستاد. خواب زده ها پس از ۳۱ روز نمایش ,۲۰۷,۵۵۶,۰۰۰ تومان فروش داشته و تا به امروز در ۱۲ سالن نمایش داده می شود. اکبر عبدی برای سومین بار در این فیلم در نقش یک زن حاضر می شود و با رفتن به خواب همه‌ دوستان، آشنایان به آنان هشدار می دهد. فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی و اکبر عبدی بازیگران این فیلم هستند.

بازگشت «احمق‌ها» پس از بیست سال
«آرایش غلیظ» ساخته حمید نعمت الله نیز پس از ۳۱ روز نمایش بیش از ۱ میلیارد تومان فروش کرد. این فیلم با محوریت کلاه برداری، داستان شخصی است که سعی می‌کند تا چیزی را که برای خودش نیست را تصاحب کند که اتفاقاتی در این وسط می‌افتد و ... . آرایش غلیظ تا به امروز ۱,۰۲۴,۹۶۵,۰۰۰ تومان فروش داشته و در رتبه چهارم پرفروش ترین ها قرار گرفته است. حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، هومن برق‌نورد و علی عمرانی در این فیلم بازی می کنند.

شهاب حسینی با اولین تجربه کارگردانی خود توانست فیلمش را ۷۱۴,۸۰۷,۰۰۰ تومان بفروشد . «ساكن طبقه وسط» شرح حال مردي است كه در يك آپارتمان ۳ طبقه سكونت دارد. او نويسنده‌اي است با ذهني رياضي و فلسفي که ورودش به این آپارتمان حوادث عجیبی را در پی دارد. فرهاد اصلانی، ساره بیات، بابک حمیدیان، حسین یاری، طناز طباطبایی و هنگامه قاضیانی در کنار شهاب حسینی در این فیلم قرار گرفته اند. سالن طبقه وسط در حال حاضر در ۲۳ سالن نمایش داده می شود.

بازگشت «احمق‌ها» پس از بیست سال


بازگشت یه کمدی به صدر پس از بیست سال
و اما سینمای جهان در این هفته شاهد اوج گرفتن فیلم کمدی " احمق و احمق‌تر ۲" بود. این فیلم در هفته گذشته به اکران درآمد و با کسب ۳۸.۱ میلیون دلار موفق شد صدرنشین شود.

داستان فیلم لوید و هری را بیست سال بعد از ماجراجویی قسمت اول نشان میدهد. آنها باز به سفر جاده ای می روند تا دختر هری که به تازگی طلاق گرفته را پیدا کنند تا شاید او بتواند به پدر خود کلیه اهدا کند…

قسمت اول این فیلم بیست سال پیش اکران شد و حال بعد از این همه سال قسمت دوم نیز با قدرت اکران خود را آغاز کرد. بابی و پیتر فارلی همچون گذشته کارگردانی این فیلم را به عهده داشتند و جیم کری و جف دنیلز بازیگران اصلی آن هستند.

همچنین می توانید در زیر لیست ۱۰ فیلم برتر جدول باکس آفیس این هفته را مشاهده کنید:

۱. «احمق و احمق تر ۲» / محصول یونیورسال و ردگرانیت / هفته اول اکران / فروش ۳۸.۱ میلیون دلار

۲. «قهرمان بزرگ ۶» / محصول دیزنی / هفته دوم اکران / فروش۳۶ میلیون دلار / مجموع فروش ۱۱۱.۷ میلیون دلار

۳. «بین ستاره ای» / محصول پارامونت و وارنر / هفته دوم اکران / فروش ۲۹.۲ میلیون دلار / مجموع فروش ۹۷.۸ میلیون دلار

۴. «فراتر از نورها» / محصول ریلیتیویتی/ هفته اول اکران / فروش ۶.۵ میلیون دلار

۵. «دختر گمشده» / محصول فاکس / هفته هفتم اکران / فروش ۴.۷ میلیون دلار / مجموع فروش ۱۵۲.۷ میلیون دلار

۶. «سنت وینسنت» / محصول وینستین / هفته ششم اکران/ فروش ۴ میلیون دلار/ مجموع فروش ۳۳.۳ میلیون دلار

۷. «خشم» / محصول سونی/ هفته پنجم اکران / فروش ۳.۸ میلیون دلار/ مجموع فروش ۷۵.۹ میلیون دلار

۸. «خزنده شب»/ محصول اُپن رود فیلمز / هفته سوم اکران/ فروش ۳.۰۳ میلیون دلار/ مجموع فروش ۲۵ میلیون دلار

۹. «ویجی» / محصول یونیورسال / هفته چهارم اکران / فروش ۳.۰۲ میلیون دلار/ مجموع فروش ۴۸.۱ میلیون دلار

۱۰. «پرنده باز» / محصول فاکس سرچلایت / هفته پنجم اکران / فروش ۲.۵ میلیون دلار/ مجموع فروش ۱۱.۶ میلیون دلار
کد مطلب: 43139
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *