۰
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۴

تداوم بارندگی‌ها تا اواسط هفته آینده در تهران

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارندگی‌ها فردا به طور موقت در تهران متوقف می‌شود گفت: با ورود سامانه بارشی جدید انتظار می‌رود از روز جمعه تا اواسط هفته آینده بارندگی‌‌‌ها در پایتخت تداوم یابد.
تداوم بارندگی‌ها تا اواسط هفته آینده در تهران
احد وظیفه  با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر در بسیاری از مناطق کشور شاهد بارش برف و باران هستیم و انتظار می‌رود با ورود سامانه جدید بارشی طی روزهای آینده بارندگی‌ها تداوم یابد.

به گفته وی، با ورود سامانه جدید بارشی فردا بارندگی‌ها در مناطق واقع در غرب، شمال غرب، سواحل و دامنه‌های البرز تداوم خواهد یافت.

وظیفه با بیان اینکه بارش باران تا پایان امروز در تهران ادامه دارد اظهار داشت: اما فردا پایتخت بارش قابل ملاحظه‌ای را شاهد نخواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: البته با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید انتظار می‌رود بارندگی‌ها در پایتخت از روز جمعه آغاز و تا اواسط هفته آینده ادامه یابد.

وی افزود: فردا آسمان تهران ابری همراه با بارش برف و باران در اواخر وقت خواهد بود و بیشینه و کمینه دما در این روز ۳ درجه افزایش اما مجددا از روز جمعه شاهد کاهش ۳ الی ۴ درجه در دمای پایتخت خواهیم بود.

وظیفه یادآور شد: با نزدیک شدن یک سامانه بارشی از شمال غرب کشور از پنجشنبه تا اوایل شنبه بارش باران و برف در غرب و شمال غرب و سپس شمال و در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه از بعدازظهر استان های آذربایجان شرقی، اردبیل که شدت بارش در غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روز جمعه این شرایط در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین ادامه دارد و با انتظار بارش برفی که در مناطق کوهستانی وجود دارد لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای در نواحی کوهستانی غرب، شمال غرب و شمال کشور دور از انتظار نیست.
کد مطلب: 43177
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *