۰
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۸
رسایی:

تأثیر ایران در بیداری اسلامی غیرقابل انکار است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیر انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی را نمی‌توان، انکار کرد.
 حجت‌الاسلام حمید رسایی در جمع دانشجویان در طرح ولایت استان قزوین اظهار کرد: زمانی که اخلاق انتخاباتی مردم یا چهره‌های سیاسی را بررسی می‌کنیم، نتیجه می‌گیریم مردم جمهوری اسلامی ایران با وجود تمامی مشکلات، ناملایمات و ناتوانی‌ها، پایبند دین و انقلاب هستند، مردم به انقلاب و ماهیت آن اعتراض ندارند بلکه به مدیران و متصدیان اعتراض دارند و حضور مردم در راهپیمایی‌ها این را اثبات می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در یک برهه زمانی مشخص یک بیماری در بعضی چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی به وجود آمد که این بیماری می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری ادامه داشته باشد یعنی به استقبال انتخاباتی می‌رویم که بعضی از کاندید‌اهای احتمالی متأسفانه این بیماری را دارند و با وجود این بیماری خودشان را به مردم عرضه می‌کنند و چون شناخت درستی از انتخاب مردم ندارند به عقیده بنده شکست می‌خورند.

رسایی بهترین راه تحلیل انتخابات پیش‌رو را بررسی انتخابات گذشته دانست و اذعان کرد: کشور ما از زمان انقلاب اسلامی دولت‌های مختلفی را به خود دیده است که تمامی این دولت‌ها برای خدمت به مردم تلاش کردند اما هیچ‌یک از این دولت‌ها بی‌عیب نبوده‌اند در میان این دولت‌ها، دولت اصلاحات چون از شعارهای انقلاب فاصله گرفت خدماتش کم‌تر شد و بالعکس دولت نهم و دهم به دلیل نزدیکی به شعار‌های انقلاب توانست خدمات بیشتری را انجام بدهد.

وی افزود: در دولت آقای هاشی که با هدف سازندگی روی کار آمد مهم‌ترین ویژگی خود را ساختن کشور قرار داد و از جمله دولت‌های پر‌کار بود که رهبر معظم انقلاب مدال پرکاری را به سینه این دولت چسباند.

رسایی یکی از عیب‌های دولت هاشمی را پرخرجی دانست و ابراز کرد: دولت سازندگی در کنار پرکاری بسیار پرخرج بود و این پرخرجی بودن کار و تلاش‌های فراوان ایشان را کم‌رنگ می‌کرد و عیب دیگر دولت سازندگی طرح‌های اقتصادی و مدیریتی بود که مدیران را به یک طبقه اشرافی تبدیل کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طرح هدفمندی یارانه‌ها در تمامی دولت‌ها مطرح شده بود که در نهایت در دولت دهم به اجرا درآمد، طرح هدفمندی یارانه‌ها، عمل جراحی در اقتصاد بود و همیشه جراحی تبعاتی به همراه دارد که تبعات طرح هدفمندی یارانه‌ها تورمی است که اجتناب‌ناپذیر بوده و در تمام دنیا نیز این اتفاق می‌افتد.

رسایی علت اصلی عدم موفقیت دولت اصلاحات را فاصله گرفتن از شعارهای انقلاب دانست و افزود: هر دولتی که از شعارهای انقلاب فاصله گرفت، موفق نشد حمایتی که درخور مردم است به آن‌ها اهدا کند و دولت اصلاحات نیز از این قائله مستثنی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم ایران از انقلاب و انقلابی‌گری خسته نشده‌اند از اینکه ما از انقلاب حرف بزنیم و بر آن پایبند نباشیم خسته شده‌اند.

وی ادامه داد: در انتخابات پیشرو بستگی دارد کاندید‌اها درباره چه صحبت کرده و در کدام گروه قرار بگیرند، به عقیده بنده کسی در انتخابات پیشرو می‌شود که در گروه انقلاب و اسلام باشد چون تینت و باطن بیشتر ایرانیان اینگونه است.

رسایی اظهار کرد: چهار نوع سبز در جریان جامعه و در جریان فتنه وجود داشت که از جمله آن‌ها سبز مقدس که تمامی ایرانیان به آن اعتقاد دارند، سبز محترم که شامل ۱۳ میلیون طرفدار موسوی می‌شود، سبز معترض که بعد از انتخابات به رأی خود اعتراض کردند و سبز منحرف که بعد از انتخابات دست به اغتشاش زدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر ایران در جهان دارای عزت است و تأثیر ایران در بیداری اسلامی غیر‌قابل انکار است.
کد مطلب: 4353
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *