۰
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۴

وحشت آل سعود از بیداری اسلامی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه آل سعود از شکل گیری بیداری اسلامی در عربستان وحشت دارد، گفت: عربستان در آستانه یک خروش سراسری ضد دیکتاتوری حاکم و در شرف بیداری اسلامی است، لذا حاکمیت تلاش دارد به هر روش که می تواند، جلوی این حادثه تاریخی را بگیرد.
احمد بخشایش اردستانی در گفت‌و گو باخانه ملت، پیرامون ممنوعیت تظاهرات در عربستان در اعتراض به ساخت فیلم موهن درباره پیامبر اکرم(ص)، گفت: یک جریان انگلیسی – صهیونیستی فیلم موهن را ساخته اند و قصد دارند که کلیت غرب را در برابر مسلمانان قرار دهند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آل سعود با دست انگلیسی ها در سرزمین حجاز روی کار آمد و بعد از آن آمریکایی ها در عربستان صاحب نفوذ شدند، ادامه داد: مقامات عربستان به این بحث و روابط با آمریکا بسیار توجه دارند.
وی تصریح کرد: وهابیت با علمای خود متحد می شوند و اعتراضات را ممنوع می کنند و به این ممنوعیت وجهه شرعی می دهند با این هدف که خود را متمدن جلوه دهند، در واقع تصور آنها این شده که غرب متمدن است و باید خود را به آنها نزدیک کنند حالا به هر قیمتی که شده در پی رسیدن به این هدف هستند.
اردستانی با بیان اینکه عربستان به آمریکا و انگلیس و به لابی صهیونیستی وابسته است، افزود: بیداری اسلامی شرق عربستان را فراگرفته و آل سعود نمی خواهد که کشور با آغاز اعتراضات به فیلم موهن وارد مرحله ای از انقلاب و بیداری اسلامی ضد دیکتاتوری در این کشور شود.
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر گونه تظاهرات در اعتراض به فیلم موهن در راستای منافع ملی ایران است، ادامه داد: حکومت آل سعود از اینکه تفکرات ارزشی ایران در مورد اسلام گسترش پیدا کند نیز در وحشت است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، گفت: مسلمانان از انجا که به اساس اسلام توهین شده است همه متحد عمل می کنند اما در عربستان ملت در آستانه یک خروش سراسری ضد دیکتاتوری حاکم و در شرف بیداری اسلامی است، لذا حاکمیت تلاش دارد به هر روش که می تواند، جلوی این حادثه تاریخی را بگیرد.
کد مطلب: 8650
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *