۰
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۵

ترکیه سدی در برابر بیداری اسلامی

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تبدیل شدن خاک ترکیه با کمک‌های مالی عربستان و قطربه پایگاهی برای آموزش مخالفان سوریه،گفت: غرب سعی دارد با پیش قراولی ترکیه در برابر موج بیداری اسلامی و تبعات احتمالی که برای دیکتاتورهای دست نشانده خواهد داشت،سدی ایجاد کند.
ابراهیم نکو در گفت‌وگو با  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تبدیل شدن خاک ترکیه با کمک‌های مالی عربستان و قطربه پایگاهی برای آموزش مخالفان سوریه،گفت: غرب با کمک‌های مالی عربستان وقطر سعی دارد با پیش قراولی ترکیه سدی در برابر موج بیداری اسلامی ایجاد کند.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موج بیداری اسلامی و سقوط دیکتاتورهای دست نشانده غربی در برخی کشورها غرب را دچار سردرگمی کرده است،تصریح کرد: غرب با اعزام افسران بازنشسته خود به خاک ترکیه برای آموزش تروریست‌ها تمامی امکانات خود را برای مقابله با بیداری اسلامی که منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را فراگرفته بسیج کرده تا با افزایش بحران در سوریه مانع گسترش این موج عظیم به سمت رژیم های دست نشانده خود شود.
وی افزود: موج بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده وکارشکنی غرب در سوریه با همراهی ترکیه وکشورهای مرتجع عربی در راستای فرافکنی برای عدم نزدیکی به جمهوری اسلامی ایران و الهام پذیری از انقلاب اسلامی ایران و ضربه زدن به بیداری اسلامی بوده است.
نکو با اشاره به دلیل انتخاب خاک ترکیه به عنوان مرکز آموزش تروریست‌ها،ادامه داد: نزدیکی خاک ترکیه به ایران دلیل عمده انتخاب خاک این کشور برای آموزش شورشیان معاندی بوده که با کمک‌های کشورهای عربی مرتجع سعی دارند به بیداری اسلامی ضربه وارد کنند.
نماینده اصولگرای مجلس نهم ،افزود: غربی‌ها با ادامه بحران آفرینی و ساقط کردن دولت مردمی در سوریه، که از محورهای مقاومت ضد رژیم صهیونیستی بوده، سعی دارند خطری که از جا‌نب بیداری اسلامی متوجه آنها ودیکتاتورهای دست نشانده می‌شود را خنثی کنند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه هراس مخالفان سوریه از شکست طرح‌های خود برای ضربه زدن به محور مقاومت آشکار بوده،خاطر نشان کرد: با شکست طرح های غربی-عربی برای ساقط کردن دولت بشار اسد معادلات جدیدی شکل خواهد گرفت و هراس غرب برای ایجاد مانع در برابر تحولات آتی در سوریه به وضوح مشخص بوده است./
کد مطلب: 9228
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *