۰
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
ضمن رد ادعاي سرمربي اوساسونا

نکونام: فعلا قصد خداحافظي از تيم ملي را ندارم

جواد نکونام روز گذشته در نشستي خبري، ضمن عذرخواهي از هواداران اوساسونا بحاطر باخت به ميراندس، عنوان داشت که علي رغم شرايط بد اوساسونا، مي خواهد همراه تيم ملي ايران در جام ملت هاي آسيا حضور داشته باشد.
نکونام: فعلا قصد خداحافظي از تيم ملي را ندارم
جواد نکونام صحبت های خود در نشست خبری را اینگونه شروع کرد:"می خواهم از هوادارانمان بدین خاطر که به میراندا آمدند تا از ما حمایت کنند، تشکر کنم و بخاطر بازی بدمان از آنها عذر می خواهم."

بیش از ۱۲۰۰ هوادار اوساسونا به میراندا رفته بودند تا از تیم محبوشان در مقابل میراندس حمایت کنند و نکونام اعتراف کرد که هم آنها و هم بازیکنان اوساسونا از نتیجه نهایی بازی عصبانی هستند.

وی ادامه داد:"ما هم همچون هوادارانمان غمیگن و البته عصبانی هستیم. با این حال باید از همه آنها قدردانی کنم چرا که همیشه ما را درک می کنند. این یک درک متقابلی است که بین ما وجود دارد.چیزی که می خواهم این است: همه باید با هم متحد شویم تا تیم را از این وضعیت نجات داده و در جدول بالا بکشیم.بدون هواداران هیچ هستیم و برای آنها بازی می کنیم.در هر بازی برای سربلندی اوساسونا و هواداران، تا پای جان مبارزه می کنیم."

نکونام معتقد است که مشکلات این فصل اوساسونا، ادامه مشکلات فصل گذشته است که به سقوط این تیم به دسته دوم منجر شد. وی افزود:"پس از این بازی بد مقابل میراندس، حالا وطیفه ما بازیکنان است که تکانی به خودمان بدهیم و برای جبران، کمی بیشتر از قبل تلاش کنیم. با این حال، مشکلات مربوط به اوساسونا مربوط به امسال نیست و این مشکلات از فصل قبل وجود داشته و تا به امروز نیز ادامه دارد.مشکلاتی که سال قبل شروع شد و به سقوط تیم از لالیگا منجر شد . حالا باید بیشتر از همیشه باهم متحد باشیم. بازیکنان،باشگاه و هواداران."

نکونام در مورد اظهارات "یان اوربان"، مربی لهستانی اوساسونا مبنی بر اینکه فکر نمی کرده نکونام در این شرایط بد اوساسونا را تنها گذاشته و به تیم ملی ایران برود و اینکه او به شکستن رکورد بازی های ملی در ایران فکر می کرده گفت:" ما ۱۰۰ درصد همراه مربیمان هستیم و به او ایمان داریم. با این حال او در این مورد چیزی به من نگفته است. اگر حرفی دارد می تواند به خود من بگوید. نمی خواهم از تیم ملی کناره گیری کنم و دوست دارم همچنان به بازی برای تیم ایران ادامه دهم. ایران وطن و همه عشق و زندگی من است. شاید سال آینده از بازی های ملی خداحافظی کنم. اما حالا چنین قصدی ندارم و روی جام ملت های آسیا تمرکز کرده ام. من متعلق به اوساسونا و تیم ملی کشورم هستم."

نکونام در مورد رکوردی که از خود به جای گذاشت (نکو به عنوان یک بازیکن خارجی، بیشترین تعداد بازی را برای اوساسونا انجام داده است.) نیز گفت:" این باعث افتخار من است.وقتی سال ۲۰۰۶ به اوساسونا پیوستم، هرگز فکر نمی کردم روزی چنین رکوردی به جای بگذارم. دوست دارم همچنان بازی های بیشتری برای این تیم انجام دهم و این را از صمیم قلب می گویم."
کد مطلب: 43559
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *