۰
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
گلايه سرمربي استقلال از مديرعامل ذوب آهن

قلعه‌نويي: به نفع صادقي است که برود

سرمربي استقلال بالاخره خبر جدايي اميرحسين صادقي، کاپيتان تيمش را تاييد کرد، او ادعا مي کند به نفع صادقي است که از استقلال جدا شود.
قلعه‌نويي: به نفع صادقي است که برود
امیرقلعه نویی در گفتگو با رادیو ورزش در مورد وضعیت تیمش در فصل نقل و انتقالات توضیحاتی داد که آن را در زیر می خوانید.

با بی نظم ها برخورد می شود
من قبلا هم گفته‌ام و الان هم می‌گویم اگر بازیکنی به خاطر بی نظمی در تمرینات شرکت نکند از باشگاه خواسته‌ام با او برخورد کند شاید حتی از لیگ هم خارجش کنیم.

بهتر است صادقی در استقلال نماند
طبق آخرین جلسه‌ای که با اعضای کادرفنی داشتم به این نتیجه رسیدم که بهتر است صادقی فوتبالش را در فضای جدیدی پیگیری کند. بهتر است جایی برود که آرامش داشته باشد.

در مورد طالب لو تابع قانون هستیم
ما با طالب لو قرارداد بستیم اما باشگاه استقلال قانونمند است، شنیده ام در یکی دو روز صحبت‌هایی انجام شده مبنی بر اینکه طالب لو نمی‌تواند در تیم ما حضور داشته باشد، من می‌گویم طالب لو از نظر ما قابل تایید است اما بقیه ماجرا را به باشگاه سپرده‌ام.

بیک زاده بخواهد جدا شود، استقبال می کنیم
قبل از اینکه به نیم فصل برسیم به همه دوستان اعلام کردم اگر هر بازیکنی فکر می‌کند از استقلال جدا شود بهتر است، ما استقبال می‌کنیم، البته این موضوع درباره چند بازیکن صدق نمی‌کند که دوست ندارم نام آن‌ها را بیاورم. اگر هاشم بیگ زاده بخواهد از جمع ما جدا شود ایرادی ندارد، ما هم اعلام کرده ایم که باشگاهش‌ را معرفی کند تا استقلال با آن باشگاه وارد مذاکره شود تا در قبال صدور رضایت‌نامه بیگ زاده پول یا بازیکن بگیریم. من باز هم اعلام می کنم هر تیمی خواهان بازیکنی از تیم ما است می‌تواند نامه‌ای به باشگاه ارسال کند تا به صورت قانونی مذاکرات انجام شود.

از آذری گله دارم
من از آقای آذری گله مند هستم، او با من تماس گرفت و روزی را مشخص کرد تا با هم صحبت کنیم. بعد از اینکه صحبت‌ها میان من و آقای آذری انجام شد ایشان هماهنگ کردند تا من با یحیی گل محمدی هم صحبت کنم. یحیی هم خواسته‌هایی داشت. در نهایت قرار بر این شد تا خودمان مستقیما با مسلمان صحبت کنیم و در نهایت آذری به من گفت بروید و با مسلمان قرارداد داخلی امضا کنید. در حال حاضر هم تعجب می‌کنم که چرا این دوستان این قدر زود تغییر موضع داده‌اند.

عنایتی می تواند بخشی از مشکلات ما را حل کند
رضا عنایتی از بازیکنانی است که من علاقه ویژه‌ای به او دارم اما باید بگویم او در پروسه حضورش در استقلال مرتکب اشتباهی شد. ما مذاکرات خوبی را با عنایتی انجام دادیم اما او برای گذراندن تعطیلات به مالزی رفت و این باعث شد در روند مذاکرات ما خللی ایجاد شود. مسئولان مذاکره کننده فکر می‌کردند او نمی‌خواهد در استقلال بازی کند اما پس از اینکه از مالزی بازگشت در مصاحبه ای عنوان کرد دوست دارد به استقلال بیاید، من هم به آقای نظری تاکید کرده ام که این موضوع را پیگیری کند تا هرچه زودتر تکلیف این بازیکن مشخص شود. اگر عنایتی به جمع ما اضافه شود کمی از مشکلات ما حل خواهد شد.

کد مطلب: 43842
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *