۰
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸

وزیر اطلاعات: نمی‌توان گفت، برای حفظ جمهوری اسلامی فلان کار حرام را باید انجام داد

نمی‌توان با آبروی کسی بازی کرد، دروغ گفت و یا تهمت زد تا انقلاب اسلامی حفظ شود؛ انقلاب را باید در چهارچوب اصول اسلامی و رعایت حلال و حرام اداره کرد.
وزیر اطلاعات: نمی‌توان گفت، برای حفظ جمهوری اسلامی فلان کار حرام را باید انجام داد
وزیر اطلاعات گفت: اساس کار مملکت‌داری باید بر پایه حلال و حرام باشد و نمی‌توان گفت برای حفظ جمهوری اسلامی فلان کار حرام را باید انجام داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی در جمع مردم آران و بیدگل در مصلای این شهرستان گفت: عده ای که دارای موقعیتی هستند، نباید با آبرو و حیثیت کسی بازی کنند و از این راه خود را به جایی برسانند.

او گفت: اساس کار مملکت‌داری باید بر پایه حلال و حرام باشد و نمی‌توان گفت برای حفظ جمهوری اسلامی فلان کار حرام را باید انجام داد.

وزیر اطلاعات گفت: نمی‌توان با آبروی کسی بازی کرد، دروغ گفت و یا تهمت زد تا انقلاب اسلامی حفظ شود؛ انقلاب را باید در چهارچوب اصول اسلامی و رعایت حلال و حرام اداره کرد.

به نوشته مهر، حجت‌الاسلام علوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عزم و اراده دولت بر این است که به دور از سر و صدا، شعار و جنجال و با فکر، تدبیر و عقلانیت برای برطرف کردن مشکلات کشور گام بردارد.

او ادامه داد: دولت تدبیر و امید در شرایط تحریم ها علیه ایران، دولت قبل را تحویل گرفت و در این شرایط موجودی خزانه کاهش و در حد صفر شده بود و دارایی‌های خارجی بلوکه شده و انبار کالاهای استراتژیک نیز ته کشیده بود.

وزیر اطلاعات گفت: افزون بر این مشکلات، کاهش فروش نفت نیز شرایط کشور را در وضعیت بحرانی قرار داده بود.

نماینده دولت گفت: آنهایی که اهل تدبیر هستند، می‌دانستند که اگر کار مملکت حساب شده دنبال نمی‌شد، وضعیت غیر از این بود و مردم مشکلات زیادی را تحمل می‌کردند.

او ابراز امیدواری کرد که دولت تدبیر و امید با مشارکت مردم توفیق خدمت به جامعه و کشور را پیدا کند.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به نهضت حضرت امام خمینی (ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران گفت: هم اکنون استقلال سیاسی کشور از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

علوی به تشریح شکل‌گیری نهضت امام راحل پرداخت و گفت: خیلی ها حاضر نبودند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را همراهی کنند و می‌گفتند با کدام نیرو می‌خواهد مقابل رژیم شاه بایستد.

حجت‌الاسلام علوی یادآور شد: معمار کبیر انقلاب اسلامی که برنامه‌های خود را از اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) گرفته بود، در جواب می‌فرمودند خداوند تبارک و تعالی در یاس و نا امیدی انسان‌ها را یاری می کند.

او همچنین با اشاره به سوابق انقلابی مردم شهرستان آران و بیدگل گفت: صفا، صمیمت، اراده بلند و روحیه انقلابی این خطه ولایتمدار، مثال‌زدنی و برهیچکس پوشیده نیست.

وزیر اطلاعات گفت: بنای دولت، شعار دادن و حرف زدن نیست؛ بلکه این است که قبل از هر سفر نیازهای هر منطقه بررسی و با اولویت‌سنجی برای آن منطقه اعتبار و بودجه تخصیص داده شود.

حجت‌الاسلام علوی در بدو ورود به آران و بیدگل با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای این خطه را گرامی داشت.

منبع:انتخاب
کد مطلب: 44603
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *