۰
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۶
رئیس دیوان عدالت اداری:

نقد سازنده میکنیم، نقدپذیر هم هستیم

رئیس دیوان عدالت اداری با گرامیداشت هفته دولت و تبریك این ایام به زحمتكشان، تلاشگران و كسانی كه در جهت خدمت به مردم شبانه‌روز كار می‌كنند، تصریح كرد:دیوان عدالت اداری همواره از عملكرد صحیح دولتمردان حمایت كرده است.
نقد سازنده میکنیم، نقدپذیر هم هستیم
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین 'محمد جعفر منتظری' در جلسه هیات عمومی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیات دولت با ایشان اضافه كرد:فرمایشات جامع و كامل معظم له نشان داد كه ایشان به هر دو بخش پر و خالی لیوان در فعالیت‌های دولت توجه دارند.

وی ادامه داد: هرگز نقد برخی عملكردها و بیان اشكالات به معنای نادیده گرفتن خدمات نیست، نقد سازنده همواره در جهت حمایت از یك مجموعه است. اعتقاد داریم باید عملكرد همه مورد نقد البته نقدی سازنده و با دیده انصاف قرار گیرند.

رییس دیوان عدالت اداری گفت: ما به اعتبار اینكه طلبه هستیم و با توجه به جایگاه دیوان عدالت اداری به عنوان یك مرجع قضائی در رسیدگی به شكایت از دستگاه‌های اجرایی، این حریت را در خود می‌بینیم كه گاهی برخی عملكردها را نقد كنیم، البته بی‌شك نقدپذیر نیز هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری آرای صادره از سوی دیوان عدالت اداری را شاخصی برای سنجش سلامت در نظام اداری دانست و افزود: بر این اساس ملاحظه می‌شود كه برخی مسوولان و مدیران با توجه به این موضوع، تعامل خوبی با دیوان دارند كه همین جا لازم است از آنان تقدیر و تشكر كنیم.

وی افزود: البته در برخی موارد نیز ممكن است، آرای دیوان به چالش كشیده شود كه انتظار داریم مسوولان با اجرای كامل قانون در این ارتباط همكاری كنند و مطمئن باشند كه ما در دیوان عدالت اداری جز اجرای قانون از دستگاه‌ها توقعی نداریم.

حجت الاسلام منتظری همچنین در بخشی از اظهارات خود با اشاره به برگزاری شانزدهمین كنفرانس جنبش غیر متعهدها طی روزهای جاری در تهران اظهار داشت:به‌رغم تلاش استكبار برای انزوای ایران، برگزاری این اجلاس در عالی‌ترین سطح خود در ایران، نشان شكست سیاست آنان و از افتخارات جمهوری اسلامی است.


کد مطلب: 4475
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *