۰
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱

وزیر نفت: بابک زنجانی هنوز نگفته که پول نفت را چکار کرده

وزیر نفت گفت: بابک زنجانی بیش از دو هزار و 700 میلیون دلار از پول نفت را پس نداده و به نظر من از اول هم قصد نداشته که پس بدهد.
وزیر نفت: بابک زنجانی هنوز نگفته که پول نفت را چکار کرده
بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: روی هر کدام از اموال بابک زنجانی دست می‌گذاریم یکی می‌گوید مال من است.

 وزیر نفت درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی و مطالبات وزارت نفت از این فرد، اظهار داشت: بابک زنجانی بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیون دلار از پول نفت را پس نداده و به نظر من از اول هم قصد نداشته که پس بدهد. وی فعلا در بازداشت است و قوه قضاییه و دادستانی در حال پیگیری این موضوع هستند.

زنگنه درباره حکم انتقال دارایی‌های زنجانی به این وزارتخانه نیز گفت: برای انتقال اموال، جعفری دولت آبادی هفته گذشته دستور داده است که اموال به حساب به نام وزارت نفت منتقل شود.

به گفته زنگنه، به وزارت نفت وکالت داده شده و اقدامات انتقال در حال انجام است و روزی که انتقال آغاز شود روز قیمت گذاری خواهد بود؛ اما ارزش اموال به قدری نیست که کل بدهی وی را پوشش دهد.

وی ادامه داد: بیشتر اموال مربوط به پیش از آن است که پول نفت را بگیرد و هنوز نگفته که پول نفت را چکار کرده است.

زنگنه تصریح کرد: دو زمین در شهرک غرب و الهیه است و سایر اموال وی مانند شرکت هواپیمایی با وام و بدهی است و پس از کسر بدهی چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

وزیر نفت با اشاره به این‌که روی هر کدام از اموال دست می‌گذاریم یکی می‌گوید مال من است، اظهار کرد: همه اموال زنجانی به ۵۰۰ میلیون دلار هم نمی‌رسد، اما به هرحال از دولت ممنونیم و این کار ادامه یابد تا اموال دولت استیفا شود.
کد مطلب: 45244
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *