۰
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵

احمدی‌نژاد: به دنبال دستگیری امام زمان هستند!

آن‌قدر در دانشگاه‌های علوم انسانی آمریکا راجع به امام زمان(عج) تحقیق کرده‌اند که اگر من بگویم هزاران برابر مجموع کار حوزه‌های علمیه قم و نجف و مشهد، زیاد نگفته‌ام، بلکه کمتر گفته‌ام که شما باور کنید.
احمدی‌نژاد: به دنبال دستگیری امام زمان هستند!
عجایب مربوط به احمدی‌نژاد و دولتش هرروز فربه‌و‌فربه‌تر می‌شود؛ دولتی که دوسال از پایان کار آن می‌گذرد و با تمام حواشی عجیبی که در همان زمان داشت، روزانه مطالب جدیدی درباره آن افشا می‌شود.

سایت «دولت بهار» متن سخنرانی رئیس دولت‌های نهم و دهم در جمع طلاب و روحانیون به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان را منتشر کرده که حاوی نکاتی عجیب در راستای سخنان امام‌زمانی او در سال‌های گذشته است.

محمود احمدی‌نژاد در این سخنرانی با اشاره به اینکه باید دست مردم را در دست امام زمان(عج) گذاشت می‌افزاید: «بیش از آنکه ما دنبال امام زمان(عج) باشیم، آنها دنبال امام زمان(عج) هستند. آن‌قدر در دانشگاه‌های علوم انسانی آمریکا راجع به امام زمان(عج) تحقیق کرده‌اند که اگر من بگویم هزاران برابر مجموع کار حوزه‌های علمیه قم و نجف و مشهد، زیاد نگفته‌ام، بلکه کمتر گفته‌ام که شما باور کنید. با بسیاری از کسانی که به‌زعم آنان می‌توانسته‌اند با امام‌زمان (عج) ارتباطی داشته باشند تماس گرفته و با آنها مصاحبه و اطلاعاتشان را تخلیه کرده‌اند. به قول دوستی که می‌گفت پرونده امام‌زمان (عج) را تکمیل کرده‌اند و برای دستگیری‌اش بسته‌اند، تنها عکسش را کم دارند. آنها می‌دانند که تنها خطر مبنایی و اساسی برای امپراتوری چندصدساله آنها امام عصر (عج) است».

احمدی‌نژاد با اشاره به حوادث منطقه ادامه می‌دهد: «ظاهرا آنها می‌خواهند بیایند منطقه را بگیرند و حوادث را مدیریت کنند. همه ما نشانه‌های ظهور را خوانده‌ایم، یکی از نشانه‌ها جریان غیرانسانی سفیانی است. یکی از دوستان ما که انسان فاضلی است، می‌گفت و البته احتمال می‌داد که چه‌بسا حکومت شیطان تصمیم گرفته است خودش جریان سفیایی را راه بیندازد تا دست خودش باشد و البته ایشان این را هم اضافه کرد که خداوند هم نقشه دارد و همه در نقشه خدا هستند و چه‌بسا خداوند آن سناریو را نوشته تا به دست اینها اجرا شود. شیطان خیال می‌کند که جریانات را کنترل می‌کند درحالی‌که در حقیقت اراده الهی را حاکم می‌کند. معلوم است که اگر بخواهند مسلط شوند باید اسم امام عصر (عج) را از بین ببرند. آقای کلهر می‌گفتند که من جدا معتقدم که اسم داعش را طوری انتخاب کرده‌اند که به شیعه نزدیک باشد. برای ما تفاوت این دو مشخص است، اما برای کسی که در آمریکای‌لاتین این دو کلمه به گوشش می‌خورد خیلی بهم نزدیک است. با برنامه می‌خواهند کاری کنند که دیگر کسی جرئت نکند به دینداری و امام (عج) فکر کند. البته بسیار قوی عمل می‌کنند. نباید فراموش کرد که در جریانات منطقه غفلت برخی از نیروهای دینی و انقلابی نیز مؤثر بوده است. خیلی‌ها غفلت کرده‌اند با وجود اینکه بعضی‌ها هشدار داده و گفته بودند که توطئه در کار است و این مسائل اتفاقی نیست.محمود احمدی‌نژاد در ادامه با یادآوری عملکرد دولت خود در برخورد با غرب گفت: «وزیر خارجه سابق آمریکا خودش گفته بود که برای خاورمیانه طرح جدید داشته‌اند. آنها آمدند در مقابل انقلاب اسلامی یک جریان بدل راه انداختند. چراکه انقلاب اسلامی یک جهشی به سمت حکومت جهانی امام عصر (عج) ایجاد کرده است. او گفته که می‌خواهند یک خاورمیانه جدیدی متولد کنند که همانند زایمان سخت و دردناک است و کشتار دارد. آن خانم وزیر خارجه قبلی نوشته و اخیرا منتشر کرده که کارها درست پیش می‌رفت تا زمانی که در ایران یک دولتی سر کار آمد و مانع ایجاد کرد. مجبور شدیم وقت و هزینه بگذاریم تا آن دولت را تخریب كنيم و از سرراه برداریم. او می‌گوید الان برگشتیم به مسیر قبلی».

ماجراهای محمود و امام عصر(عج)

سخنان محمود احمدی‌نژاد درباره امام زمان(عج) و نقل قول‌های دیگران در این مورد هم در سالیان سپری شده کم نبوده است. چه آن زمان که یارانه‌ها را پول امام زمان نامید و چه دفعات بی‌شماری که امام زمان را در حال اداره کشور معرفی کرد. حتی کار تا جایی پیش رفت که احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ونزوئلا، هوگو چاوز را از یاران صدیق امام عصر معرفی کرد. اطرافیان رئیس دولت‌های نهم و دهم در همین راستا به او کمک کرده و ادعاهای عجیبی درباره او مطرح کردند.

غلامحسین الهام که روزگاری همسرش، فاطمه رجبی، احمدی‌نژاد را معجزه هزاره سوم نامیده بود، سال ٩٢ ادعا کرد: «ان‌شاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی‌نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود!» احمدی‌نژاد شهریور سال ٩٢ بین مردمی که در حوالی منزل مسکونی‌اش تجمع کرده بودند گفته بود امام زمان تا چهار سال دیگر ظهور می‌کند. او همچنین در مرداد ٩٢ مدعی شد سال ١٣٨٦ با رابط امام زمان دیدار داشته است. از سویی دیگر حجت‌الاسلام محمدی‌ری‌شهری در کتاب خاطرات خود می‌نویسد: «روز دهم ذیحجه اطلاع داده شد که آقای احمدی‏‌نژاد قصد دارد شب به چادر بعثه در منا بیاید و در آنجا سخنرانی نیز داشته باشد... خلاصه صحبت ایشان آن بود که درحال حاضر، امام زمان( عج) جهان را اداره می‏‌کند و هدایت شخص ایشان هم با خود امام زمان است. ضمنا با اشاره به سخنرانی چندی پیش خود در دانشگاه کلمبیای آمریکا، آن سخنرانی را نیز با هدایت امام زمان دانست و همچنین بر این نکته تأکید ورزید که قضایای هسته‏‌ای را هم آن حضرت هدایت می‌‏کند». احمد احمدی، عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، یکی از جلسات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را این‌گونه نقل کرده بود: «این آقای احمدی‌نژاد در آخرین جلسه‌های دوره دوم ریاست‌جمهوری‌اش در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، می‌گفت بروید در این کوچه‌ها بگردید تا امام‌زمان(عج) را پیدا کنید».

این نوع سخنان و ادعاهای محمود احمدی‌نژاد از سوی حامیان اصولگرای او بی‌پاسخ نماند؛ پاسخی که شاید دیرهنگام بود. آیت‌الله مصباح‌یزدی که اوایل دولت نهم امام‌زمان(عج) را در حال دعا برای احمدی‌نژاد معرفی کرد، اواخر دولت دهم در اعتراض به ادعاهای آخرالزمانی احمدی‌نژاد و نزدیکانش، گفت: «کمال استادی این شیاطین در اینجا ظاهر می‌شود که با القای این فکر که امام‌زمان‌(عج) کشور را اداره می‌کند، سعی در تضعیف جایگاه ولی‌فقیه دارند و نیاز به وجود ولی‌فقیه را زیر سؤال می‌برند». همچنین حجت‌الاسلام مهدی طائب روند انحراف احمدی‌نژاد را این‌گونه ذکر کرد: «مشایی، مرتاضی با ظاهر دینی است؛ اخبار غیبی می‌گوید و تحقق هم پیدا می‌كند؛ در این مدت‌زمانی كه مشایی با احمدی‌نژاد بوده است، القائات بسیار وحشتناكی به احمدی‌نژاد داشته است».

*شرق
کد مطلب: 45946
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *