۰
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲

افشاگری بختیاری درباره یک سریال

بهنوش بختیاری با انتشار متنی به افشاگری درباره‌ی مسائل مالی سریال ناتمام «عشق تعطیل نیست» پرداخت.
بهنوش بختیاری با انتشار متنی به افشاگری درباره‌ی مسائل مالی سریال ناتمام «عشق تعطیل نیست» پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، «عشق تعطیل نیست» سریالی به کارگردانی بیژن بیرنگ با بازی محمدرضا گلزار، مهناز افشار، بهنوش بختیاری، زانیارخسروی بود که برای تویع در شبکه‌ی نمایش خانگی ساخته می‌شد. این سریال که قرار بود در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به مخاطبان عرضه شود، در همان قسمت‌های ابتدایی تعطیل شد و ناتمام باقی ماند. بهنوش بختیاری با انتشار مطلبی درباره‌‌‌ی انجام تعهدات مالی سرمایه‌گذاران این سریال و پرداخت نشدن دستمزدش پس از گذشت این مدت نوشت:

«یادتونه دوسال پیش سریالی به بازار آمد به نام عشق تعطیل نیست؟

یادمه با چه عشق زلالی کار رو به عشق عزیزانی که ازشون چیز یاد گرفتم شروع کردیم و نصفه موند..

اما با وجود اسپانسرهای رنگارنگ و دفاتری که برای رفتن به داخلش باید هفت خوان رستم رو طی می‌کردیم و افرادی که میلیون براشون پول خرد بود دستمزد من و چندین شخص دیگه در نهایت بی‌احترامی پرداخت نشد و حتی برگه قراردادی هم به ما تحویل داده نشد که مبادا روزی کسی بتواند شکایت کند. هیچ عذرخواهی، هیچ توضیحی.

و حالا من یک معذرت از طرف مسولان این سریال به شما بدهکارم که ما با این تایتل ها فقط مردم رو فریب دادیم..و در عمل عشق به انسان‌ها نه تنها تعطیل بلکه بی‌انصافی و حق‌الناس همه جارو گرفته..خیلی صبر کردم..اما سرمایه گذارانی که اسمشون رو کامیون نمیکشه مارو پاس دادن به تهیه کننده و اونا مارو پاس دادن به بقیه و در نهایت دستمزدهای ما مثل خیلی از کارای دیگمون پرداخت نشد.

هرگز دوس نداشتم کار به این‌جا بکشه ولی وقتی یک وقت دو دقیقه‌ای هم برای ما گذاشته نشد که توضیح این بی‌انصافی در اوج پولداریشون داده بشه فهمیدم عشق خیلی وقته تعطیل شده.

این روزها خیلیا در سینما تلویزیون دارن این کار رو با عوامل کار چه بازیگر چه پشت صحنه که سخت ترین کار دنیا رو با جان و دل انجام میدن میکنن. اما همه میگن عیبی نداره و خدا انشالله جوابشون رو بده. ولی یادتون باشه وقتی مصیبت‌های عظیم سرتون اومد بدونید جایی حق کسانی را خورده اید. و این غیر انسانی‌ترین رفتاریه که آدما میتونن با هم داشته باشن.

ماهم ازهیچکس شکایت نکردیم. اما ما پیش خدا شکایت کردیم..از زحمتی که کشیدیم درخیلی از کارها و با موبایل‌های خاموش و چک های برگشتی و توضیحات از سر باز‌کنی روبرو شدیم. تازه تهمت هم خوردیم که بازیگرها به عشق اعتقاد نداشتن..

آدمهایی که ماشین فروشند و قیمت هر ماشینشون زیر صد میلیون نیست.آدمهایی که خانه‌های میلیاردی دارن..و به ولایت علی که من هنوز مستاجرم.

تمام پستهای من رو ببینید حتی یه سفر خارجم ندارم...

و نتونستم حقم را ازین جماعت حقه باز دروغگو بگیرم. و این از انسانیتم بود نه نفهمیدنم. ما هنوز به نجابت و حرف آدما و معرفت معتقدیم و این نتیجشه که بیرونمون خیلی‌ها رو میسوزونه و تومون خودمون رو..

عشق تعطیل است.. یاعلی»
کد مطلب: 53131
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *