۰
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

سه نکته کوتاه

محمدحسین روانبخش
غربی ها تنشان می خارد
این روزها اسامی برندگان جایزه های مختلف نوبل اعلام شده است . جایزه فیزیک امسال به طور مشترک ، به سه دانشمند انگلیسی و برای کشف نظری انتقال فاز توپولوژیک و مراحل توپولوژیک ماده اختصاص یافت.جایزه شیمی این جایزه به ژان پی‌یر سوواژ از دانشگاه استراسبورگ فرانسه، فراستر استادارت از دانشگاه نورث وسترن آمریکا و برنارد فرینگا از دانشگاه گرونینگن هلند برای طراحی و ساخت ماشین‌های مولکولی اختصاص یافت. به این ترتیب غربی ها نشان دادند که خودشان می خواهد که به آنها فحش بدهند . خوب آدمهای ناحسابی اگر تنتان نمی خارد ، یکبار جایزه نوبل فیزیک یا شیمی را بدهید به حسن عباسی دیگر ! واقعا حرفهای این بنده خدا مهمتر است یا انتقال فاز توپولوژیک و مراحل توپولوژیک ماده و طراحی و ساخت ماشین‌های مولکولی ؟!
من از راه اومدم !
چهار سال پیش بین اصولگرایان چالش «منم احساس وظیفه می کنم ، پس کاندیدا هستم » به شدت جریان داشت ؛ این برادران که محمود احمدی نژاد را از کوچکی می شناختند ، حرف حسابشان این بود : «وقتی احمدی نژاد می تواند رئیس جمهور شود ، من هم صد در صد می توانم» . به این ترتیب در آن دوره ، کاندیداهای اصولگرای ریاست جمهور از کاندیداهای این جریان در انتخابات مجلس هم بیشتر بود ؛ حیف که خیلی هایشان تائید صلاحیت نشدند! حالا اما شرایط خیلی فرق کرده است و این جریان دچار ، چالش «من کاندیدا نمی شوم ، لطفا اصرار نفرمایید»شده است و تا به حال چهره های مختلفی مثل محمود احمدی نژاد ، محسن رضایی وعزت الله ضرغامی به این چالش پیوسته اند . این وسط محمدرضا باهنرتازه حرکت کرده و کم – کم دارد به چالش چهار سال پیش «منم احساس وظیفه می کنم ، پس کاندیدا هستم » می رسد . باهنر در این راستا گفته است : شاید این بار خودم کاندیدا شوم .
تئاتر خیابانی هم اخ است
دیروز اعلام شد که نه تنها کنسرت موسیقی بد است و مسابقات فوتبال باید لغو شود ، بلکه اجرای «تئاتر خیابانی » هم اخ است و باید از آن پرهیز کرد . می ترسم با این فرمان که پیش می روند چند روز دیگر حضور «جواد خیابانی» در برنامه های تلویزیونی هم تحریم شود ؛ چون ممکن است ذهن بعضی ها را یاد «دوستی های خیابانی » بیاندازد . پس تا دیر نشده از تئاترهای خیابانی لذت ببرید و گزارشهای جواد خیابانی را گوش کنید و کیف کنید ؛ چند وقت دیگر ممکن است حسرت همین ها را بخورید!
کد مطلب: 61803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *