۰
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۵
سفر خارجی ارزان تر از ماندن؛

المپیک، لندنی‌ها را فراری داد

بریتانیایی‌های میزبان، برای فرار از المپیک به سواحل کشورهای دیگر پناه می‌برند.
المپیک، لندنی‌ها را فراری داد
به نقل از خبرگزاری میراث فرهنگی ـ بین الملل ـ مردم بریتانیا که اکنون میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن شده‌اند، طی مراسم المپیک لندن ترجیح می‌دهند که از کشور دور بمانند.

طبق بررسی‌های انجام شده از سوی موسسه کارت اعتباری M&S Money بیشتر مردم لندن، سفربه مناطق ساحلی خارج از کشور را از نظر مالی بهتر از ماندن درلندن طی هفته نخست بازیها می‌دانند.

این بررسی‌ها که برروی ۲۰۰۰ شرکت کننده در این مصاحبه تحقیقاتی انجام شد، روشن کرده است که بیشتر شرکت کنندگان، یک سفرخارجی را حدودا ۲۵ درصد ارزان‌تر وبه صرفه‌تر از ماندن در پایتخت دانسته‌اند.

هزینه یک سفر خارجی به مقصد‌های ساحلی به طور میانگین برابر با ۱۲۹۸ پاوند در مدت زمان میان ۲۸ جولای تا ۴ اگوست تمام می‌شود که در مقایسه با ۱۶۳۱ پاوند برای همان مدت اقامت در لندن، هزینه کمتری است.

این تحقیقات همچنین نشان داده است که ۴۶ درصد از کسانی که در تحقیقات شرکت کرده‌اند، قصد دارند تا تعطیلات خود را درتابستان امسال به خارج از کشور سفر کنند و ازاین میان ۲۸ درصد نیز قصد دارند که به مناطق ساحلی سفر کنند.

یافته‌های بیشتر نیز حاکی از آن است که مقاصد ارزان‌تر از لندن؛ تنها "آلیکانته" در اسپانیا‌ست با ۹۲۷ پاوند هزینه برای مدت یک هفته اقامت و سپس" بودروم" درترکیه، که هزینه اقامت یک هفته‌ای درآن، برابر با ۱.۱۰۲ پاوند تمام می‌شود.
کد مطلب: 653
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *